سنگ بزرگ شفیعی مقابل پای مسئولان تراکتورسازی

کد خبر: 677693

مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با خالد شفیعی بر سر مسائل مالی به بن‌بست خورده و به نظر می‌رسد این بازیکن با قراردادن سنگی بزرگ مقابل مسئولان این تیم در پی جدایی است.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی بعد از انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید خود در لیگ هفدهم مذاکرات خود را با بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد آغاز کرد.
در همین راستا مسئولان تراکتورسازی بعد از انجام مذاکره با مهدی کیانی و محمد نوری برای فصل جدید با این نفرات به توافق رسیدند.
یکی از بازیکنانی که قراردادش به اتمام رسیده و برای فصل بعد نیاز به توافق دارد خالد شفیعی است.
مذاکرات با این مدافع آغاز شده اما مذاکرت طرفین با بن‌بست مواجه شده است. شفیعی سنگ بزرگی پیش پای مسئولان تراکتورسازی قرارداده تا همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
شفیعی که فصل قبل قراردادی 750 میلیون تومانی داشته به تراکتورسازی پیشنهاد دو برابر این مبلغ و رقم یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را داده است. مسئولان تراکتورسازی برای عقد قرارداد حاضر به بالا بردن این مبلغ به شکل منطقی و معقول بودند اما این پیشنهاد عجیب آنها را متعجب کرده است.
شفیعی درحالی این رقم را پیشنهاد داده که کیانی و نوری قرارداد خود را در شرایطی تمدید کردند که همان مبلغ فصل قبل را گرفتند و قرارداد خود را اضافه نکردند.
در هر صورت تمدید قرارداد شفیعی با تراکتورسازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شده که گفته می‌شود این بازیکن با یکی از باشگاه‌های دیگر به توافق رسیده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها