شیرتری: امیدوارم دو، سه پله صعود کنیم

کد خبر: 665186

کاپیتان تیم ملی والیبال زیر ٢٣سال بانوان ایران گفت: شاید تجربه بازیکنان به لحاظ حضور در مسابقات بین‌المللی کم باشد اما روحیه بالاتری داریم.

خبرگزاری تسنیم: نگین شیرتری اظهار داشت: به دلیل حضور در لیگ و مسابقات، از مرحله دوم اردوها به جمع اردونشینان تیم امید اضافه شدم. به همراه تیم نیز به اردوی اسلوونی رفتم. اردوی بسیار خوبی بود و چند بازی تدارکاتی را هم در این اردو تجربه کردیم.
وی افزود: بازی‌های دوستانه‌ای که در اردوی اسلوونی داشتیم بسیار مفید بود. در اردوی اسلوونی بازی دوستانه‌ای را نیز با تیم آذربایجان برگزار کردیم، در این بازی و چند بازی دیگر نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کردیم.
پاسور تیم ملی امید ادامه داد: در شرایطی اردوهای تیم به پایان می‌رسد که متاسفانه مدت زمان اردوهای آماده‌سازی تیم امید بسیار محدود بود، به طور حتم اگر زمان اردوها بیشتر بود شرایط بهتری داشتیم و با آمادگی بالاتری عازم مسابقات تایلند می‌شدیم.
شیرتری تصریح کرد: دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در حالی از چند روز دیگر آغاز می‌شود که اکثر بازیکنان تیم ما تجربه بازی بین‌المللی ندارند، البته تجربه تیم از این بعد پایین است اما اعتماد و روحیه بازیکنان بالاست. با همین روحیه به مصاف رقبای آسیایی می‌رویم.
وی تاکید کرد: برای دومین بار در ترکیب تیم امید در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کنم.دوره قبل عنوان هشتم را با تیم امید به دست آوردیم. این بار در شرایطی عازم مسابقات قهرمانی زیر ٢٣سال می‌شویم که امیدوارم دو، سه پله نسبت به دوره قبل بالاتر برویم.
کاپیتان تیم ملی والیبال دختران زیر٢٣سال در پاسخ به این سوال که آیا در جام باشگاه‌ها نیز تیم سرمایه را همراهی خواهد کرد، گفت:جام باشگاه‌های آسیا با فاصله زمانی کوتاهی پس از مسابقات تایلند برگزار می شود. نمی‌دانم به جام باشگاه‌ها می رسم یا نه، با توجه به مصدومیتی که از ناحیه دیسک کمر دارم باید شرایط را بسنجم. خوشبختانه تیم سرمایه دو پاسور بسیار خوب را در اختیار دارد که می‌توانند این تیم را به خوبی همراهی کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها