ناصری: می‌توانیم از تجربه پارسال استفاده کنیم

کد خبر: 663863

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابراز امیدواری کرد، با تکرار اتفاقات سال گذشته، بقای این تیم در لیگ برتر قطعی شود.

خبرگزاری تسنیم: محمد ناصری درباره شرایط فعلی سیاه‌جامگان و رقابت این تیم با صبا و سایپا برای فرار از سقوط گفت: این حساس‌ترین هفته برای سه تیمی خواهد بود که در بین گزینه‌های سقوط قرار گرفته‌اند. واقعاً چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هرکدام از این تیم‌ها امیدوار هستند که در لیگ برتر بمانند. ما هم برای شکست دادن پرسپولیس به زمین می‌رویم و امیدواریم که صبا و سایپا نتیجه نگیرند.
وی ادامه داد: من معتقدم بازی‌های صبا و سایپا سخت‌تر از سیاه‌جامگان است. اگر ماشین‌سازی همان بازی را که مقابل ما انجام داد برابر سایپا هم انجام دهد قطعاً حریفش را دچار مشکل خواهد کرد. استقلال خوزستان هم حریف سرسختی برای صباست و این تیم کار راحتی نخواهد داشت. پرسپولیس اما قهرمانی‌اش قطعی شده است و فکر می‌کنم مقابل ما انگیزه زیادی نداشته باشد.
دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پایان تصریح کرد: پارسال در دقیقه 2+90 ماندن ما در لیگ برتر حتمی شد و امیدوارم فردا هم این اتفاق برای‌مان رخ دهد. ما می‌توانیم از تجربیات سال گذشته به بهترین شکل استفاده کنیم. امیدوارم سهمیه مشهد در لیگ برتر حفظ شود. از هواداران هم می‌خواهیم که برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها