بلوکباشی: می‌توانیم به هر تیمی گل بزنیم

کد خبر: 659618

ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان می‌گوید که این تیم برای رفتن روی سکوی جام جهانی به تاهیتی رفته است.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: فرید بلوکباشی درباره شرایط و بازی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی 2017 باهاما گفت: پس از اعزام برای حضور در جام جهانی سه بازی دوستانه بسیار خوب مقابل تیم‌های ملی پاناما، تاهیتی و پاراگوئه برگزار کردیم که هرکدام از این بازی‌ها کمک قابل توجهی به آماده‌سازی ما داشته است.
وی ادامه داد: زمین‌های ساحلی کشور باهاما شرایط خاص خود را دارند و به دلیل نوع ماسه کار سخت‌تری در پیش داریم. البته فدراسیون با اعزام زودتر از زمان مقرر تیم ملی به کشور باهاما موافقت کرد که بابت این تصمیم صحیح تشکر می‌کنیم. به همین دلیل زمان مناسبی برای تمرینات و همچنین انجام بازی‌های تدارکاتی داشتیم که باعث شده تا با این شرایط تطبیق پیدا کنیم.
ملی‌پوش باتجربه کشورمان افزود: تیم ما در بازی‌های دوستانه خود عملکرد بسیار روشنی داشت، به طوری که گل‌های بسیار کمی دریافت کردیم و موفق شدیم تا تیم‌های قدرتمندی به خصوص تاهیتی را که نایب قهرمانی جام جهانی گذشته بود، قاطعانه شکست بدهیم. البته به تفاوت سطح بازی‌های دوستانه با دیدارهای رسمی جام جهانی کاملاً آگاه هستیم، اما عملکرد ما نشان از آمادگی بسیار خوب همه بازیکنان برای شروع بازی‌ها دارد.
بلوکباشی تأکید کرد: در بخش تهاجمی پتانسیل بسیار خوبی داریم و می‌توانیم به هر تیمی گل بزنیم. در مسابقات باید بسیار هوشمند عمل کنیم و در بخش دفاعی تیم نمایش سطح بالایی را به نمایش بگذاریم. از نظرم هر تیمی که عملکرد بهتری در بخش دفاع تیمی داشته باشد موفق‌تر خواهد بود.
وی درباره تیم‌های همگروه ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 گفت: با تیم‌های مکزیک، ایتالیا و نیجریه باید بازی کنیم که هر سه آنها تیم‌های خوبی هستند. روز گذشته مکزیک بازی دوستانه‌ای با پاراگوئه برگزار کرد که این بازی را از نزدیک دیدیم. مکزیک نسبت به دوره‌های قبل جوان‌تر شده و نمایش خوبی داشت، البته بازی را با نتیجه 3 بر 3 به پاراگوئه که تیم پرقدرتی از آمریکای جنوبی است، واگذار کرد. ایتالیا هم همیشه تیم قدرتمندی بوده و در دوره قبل جام جهانی در کشور پرتغال هم چهارم شد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره هدف این ایران در جام جهانی گفت: بدون هیچ تردیدی برای رفتن روی یکی از سکوهای جام جهانی در اینجا حاضر شده‌ایم. اردوهای سختی را در یک سال گذشته پشت سر گذاشتیم و با میزان آمادگی و همدلی که در تیم وجود دارد، هدفی جز کسب مقام جهانی نداریم.
بلوکباشی گفت: هماهنگی خوبی بین ما و جوانان تیم وجود دارد، چراکه با اردوها و بازی‌های دوستانه‌ای که در یکسال گذشته داشتیم، آنها هم به پختگی خوبی رسیده‌اند. از حمایت‌های مسئولان فدراسیون تشکر ویژه‌ای دارم و از مردم خوب کشورمان می‌خواهیم تا با دعای خیر خود ما را در کسب افتخار دیگری برای کشور عزیزمان یاری کنند. بدون شک توانایی رفتن روی سکوی جهانی را داریم و همه توان خود را برای کسب زحمات چند ماهه خودمان به کار خواهیم گرفت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها