مصدومیت نگران کننده میلاد محمدی

کد خبر: 658389

ملی پوش ایرانی و یکی از ستاره های تاثیرگذار بازی های اخیر تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با مصدومیت نگران کننده ای مواجه شده است.

ورزش سه: میلاد محمدی ستاره ایرانی باشگاه ترک گروژنی در دو بازی گذشته این تیم در لیگ روسیه به میدان نرفت آن هم در شرایطی که هیچ کس خبر دقیقی از دلیل اصلی غیبت او در بازی ها نداشت. مدافع چپ پای ایرانی که یکی از ستاره های اصلی و ثابت ترک گروژنی بود به یکباره از ترکیب خارج و هیچ اثری از او در تمرینات و خبرهای این باشگاه دیده نشد.
در این میان مسئولان فدراسیون و کادر پزشکی تیم ملی هم هیچ خبررسانی در خصوص وضعیت این بازیکن ارائه ندادند تا این که امروز یکی از سایت های منتسب به باشگاه ترک گروژنی در ایالت چچن روسیه از مصدومیت نگران کننده ملی پوش ایرانی باشگاه روسی خبر داد و مدعی شد میلاد از ناحیه کمر با آسیب جدی روبرو شده است.
ترک گروژنی که امروز در رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر روسیه جدال حساسی با آنژی ماخاج کالا در خانه خواهد داشت در آخرین جلسه تمرینی خود باز هم میلاد محمدی را در جمع بازیکنان نمی دید تا غیبت ستاره ایرانی باز هم طولانی تر شود تا نگرانی ها در خصوص وضعیت این ملی پوش کلیدی بیشتر از همیشه شود.
به این ترتیب با غیبت میلاد محمدی دربی احتمالی ایرانی های حاضر در لیگ روسیه منتفی شد و تنها سعید عزت الهی احتمال حضورش در ترکیب آنژی مقابل ترک گروژنی وجود دارد و میلاد محمدی مثل چند هفته گذشته باید دور از میدان و از روی سکوها نظاره گر تلاش هم تیمی هایش باشد مگر این که کادر پزشکی در آخرین لحظه زمینه بازگشت او را فراهم کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها