پورموسوی: برای سهمیه آسیایی می‌جنگیم

کد خبر: 649645

سید سیروس پورموسوی می گوید روز جمعه برای بازی با لخویا مستقیما از مشهد به قطر می روند تا برای این دیدار حساس آماده شوند.

ورزش سه: سید سیروس پورموسوی، درباره وضعیت تیمشان گفت: ما امروز به مشهد سفر کردیم و اولین تمرین خود را در این شهر برگزار خواهیم کرد تا برای بازی حساس و مهم برابر سیاه جامگان آماده شویم. هر دو تیم برای برد به میدان می روند و تساوی به سود هیچ کدام نیست، ما تیم سیاه جامگان را آنالیز کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز مهم بازی را به دست بیاوریم.
سرمربی استقلال خوزستان در ادامه افزود: در این بازی آرش افشین و عقیل کعبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و امیدواریم که بازیکنان دیگر با تلاش بیشتر در زمین حضور داشته باشند.
وی درباره وضعیت مسابقات لیگ برتر گفت: ما به هیچ عنوان قید سهمیه را نزده ایم. تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم و باز هم نمانیده شایسته ای برای ایران باشیم.
پورموسوی در انتها گفت: ما از مشهد روز جمعه مستقیما به قطر خواهیم رفت تا برای دیدار با لخویا آماده شویم، لخویا در خانه تیم خطرناکی است و با توجه به شرایط جدول برای پیروزی به میدان می آید ما هم با تمرکز باید بازی کنیم تا بتوانیم از دوحه با امتیاز خارج شویم و صدرنشین باقی بمانیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها