بختیاری‌زاده: اعتصاب استقلالی‌ها حرفه‌ای نبود

کد خبر: 643790

بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: اعتصاب استقلالی‌ها حرفه‌ای نبود، اما نمی‌توانیم خودمان را جای آنها بگذاریم.

خبرگزاری تسنیم: سهراب بختیاری‌زاده درباره دیدار امروز استقلال برابر لوکوموتیو ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال نباید از امتیازات بازی‌های خانگی بگذرد و همه امتیازات باید جمع شوند. استقلال از نیم فصل دوم شرایط خوبی را سپری کرده و می‌توانست برابر الاهلی امارات هم بازنده نباشد و حداقل تساوی را بگیرد. با این وجود، استقلال تیم جوان و شادابی دارد و فکر کنم توانایی صعود به مرحله بعد را داشته باشد.
وی افزود: نباید فکر کنیم تیم‌ها برای شکست به آزادی می‌آیند، اما حضور هواداران در بازی امروز و همچنین شرایط خوب استقلال، ما را به این تیم خوش‌بین می‌کند.
بازیکن پیشین استقلال در خصوص اعتصاب بازیکنان به خاطر مشکلات مالی و تأثیر آن در روندی آبی‌پوشان گفت: مشکلات مالی موضوعی است که باشگاه‌های ما با آن درگیر هستند. استقلال خوزستان همانند استقلال شرایط خوبی ندارد. ای کاش در روزهای حساس که استقلال نیاز به آرامش دارد، این اتفاقات نمی‌افتاد. هر چند این شرایط برای هر تیمی می‌توانست بوجود بیاید. دریافت مطالبات حق بازیکنان است و مدیریت باشگاه هم باید همراه با آنها باشد و در روزهای حساس باید بیشتر تیم را حمایت کند.
بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: در دوران فوتبالم این مشکلات را دیده‌ام و آن زمان به عنوان کاپیتان تیم توصیه‌ام این بود که تمرین و در کنارش به طور محترمانه اعتراض کنیم چرا که نباید از شرایط مسابقات دور شویم. اعتصاب حرفه‌ای نیست، ولی نمی‌توانیم خودمان را جای بازیکنان بگذاریم. شب عید است و بازیکنان خانواده دارند. وقتی باشگاه به موقع پول بازیکن را بدهد، او در شرایطی قرار می‌دهد که حرفه‌ای تمرین کند. پیشنهادم این است که بزرگترهای تیم اجازه ندهند بازیکنان جوان تمرکزشان از بین برود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها