کمالوند: خونم از نامردی‌ها به جوش آمده است

کد خبر: 642552

سرمربی تیم گسترش فولاد می‌گوید که داور دیدار این تیم مقابل صبا ۲۵ اشتباه داشته و خونش را به جوش آورده است.

خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل صبای قم، اظهار داشت: بازی که چیزی برای گفتن نداشت. صبا به تبریز آمده بود که یک امتیاز بگیرد و ما هم اعتراضی به نوع بازی آنها نداریم. من فقط‌وفقط می‌خواهم در مورد داوری‌ها و نامردی‌هایی که در حق گسترش فولاد می‌شود صحبت کنم. کمیته داوران، کمیته انضباطی و چند نهاد دیگری از یک طرف به ما فشار می‌آورند که چرا به عملکرد داوران اعتراض می‌کنید، اما از طرفی دیگر، خودشان کاری می‌کنند که خون‌مان به جوش می‌آید. آقایان! حداقل در مورد تیم خودمان که می‌توانیم حرف بزنیم؟!
وی افزود: گسترش فولاد باشگاهی است که همیشه اخلاق‌مداری را در سرلوحه کارش قرار داده است. من تاکنون در کنار زمین حتی از داور تذکر هم نگرفته‌ام، چه برسد به اینکه بخواهند مرا نیمکت اخراج کنند. سوال من از حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری و فریدون اصفهان رئیس کمیته داوران این است که چرا به قضاوت داوران‌شان توجهی ندارند؟ من 20 سال است که مربیگری می‌کنم. در این 20 سال، چنین قضاوت افتضاحی را ندیدم. داور انسان است و در 3،4 صحنه می‌تواند اشتباه بکند، اما اینکه در 25 صحنه اشتباه داشته باشد، تعجب برانگیز است.
سرمربی گسترش فولاد به گلایه‌هایش از عملکرد روح‌الله شریفی، داور دیدار این تیم مقابل صبا ادامه داد و خاطرنشان کرد: آقای کامرانی‌فر! شما می‌گویید که باید به داوران جوان فرصت بدهیم. ما هم این موضوع را قبول داریم و به آن احترام می‌گذاریم، اما شما نمی‌دانید چه زمانی باید از این داوران جوان استفاده کنید. گسترش فولاد - صبا، بازی حساسی بود، اما شما با داوری که برای این بازی انتخاب کردید، تمام زحمات یک‌ساله ما و تیم صبا را به باد دادید. در دیدار رفت ما مقابل تراکتورسازی هم اشتباهات داوری بود، اما در نه در این حد که داور پنالتی‌های محرزمان ما را نگیرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها