ناراحتی سرمربی انصاری فرد از خروج بازیکنان تاثیر گزارش!

کد خبر: 640089

سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس اعلام کرد که هیچ نظری درباره پیوستن کریم انصاری‌فرد به پائوک و دیگر تیم‌ها ندارد.

خبرگزاری تسنیم: پائولو بنتو، سرمربی تیم فوتبال المپیاکوس در نشست خبری پس از بازی برابر پائوک در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که کریم انصاری‌فرد انتخاب باشگاه پائوک بود و ملی‌پوش ایرانی نیز تمایل خود برای این انتقال نشان داده بود گفت: نظری در این خصوص ندارم که انصاری‌فرد اگر در تیم المپیاکوس نبود چه کسی می‌توانست باشد. او برای ما بازیکنی است که تحت نظر المپیاکوس قرار داشت و باشگاه می‌خواست او را جذب کند. ما انصاری‌فرد را با همین قاعده جذب کردیم. قاعده‌ای که شامل دیگر بازیکنان المپیاکوس هم می‌شود و بر همین اساس هم مورد استفاده قرار خواهیم داد. این که کریم انصاری‌فرد می‌توانست به پائوک، آاک و یا دیگر تیم‌ها برود هیچ نظری ندارم.
سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس همچنین درباره سومین شکست متوالی در سوپر لیگ یونان تیر خلاصی را به سمت مدیران این باشگاه نشانه گرفت و آنها را بابت فروش سه بازیکن کلیدی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی مورد انتقاد قرار داد.
بنتو درباره شکست 2 بر صفر بازی هفته بیست‌وسوم سوپر لیگ یونان برابر پائوک گفت: این نتیجه خوشایندی برای المپیاکوس نیست. نمی‌خواهم بهانه‌ای برای شکست‌ها پیدا کنم اما وقتی سه بازیکن خوب خود را شامل براون، میلیوگوویچ و اومار را از دست می‌دهیم تاثیر خواهد داشت. ما تیم متفاوتی نسبت به ماه گذشته میلادی هستیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها