درخشان: پرسپولیسی‌ها دربی را فراموش کنند

کد خبر: 629415

روز گذشته حساس و پرحاشیه‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم.

روزنامه آٰرمان: روز گذشته حساس و پرحاشیه‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم.
در این مسابقه برانکو نتوانست روند رو به رشد تیم خود را ادامه دهد و مقابل رقیب سنتی اش به برتری برسد. شاگردان وی در این دیدار رکوردهای خوب خود را نتوانستند حفظ کنند و شکست پرگلی را ثبت کردند. در دربی ۸۴ پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و در دقایق ابتدایی بازی هم به گل رسید ولی بعد از گل اول پرسپولیسی‌ها بی‌محابا حمله کردند و نبود کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی باعث شد تا استقلال بتواند روی یک شوت بیرون محوطه گل اول را به ثمر برساند. در صحنه گل دوم استقلال هم، این پرسپولیسی‌ها بودند که از خط دفاعی غافل شدند و به گل دوم دست یافتند. پرسپولیس بازی را احساسی دنبال کرد و غیبت کامیابی‌نیا هم در باخت این تیم تاثیر زیادی داشت.
البته حسین ماهینی هم بازیکن بسیار خوبی است ولی نتوانست در پست هافبک دفاعی جای کامیابی‌نیا را پر کند. به هر حال پست کامیابی نیا پستی تخصصی است و در شرایط عادی شاید به چشم خیلی از تماشاگران نیاید اما در این مسابقات سنگین است که جای خالی هافبک‌هایی از جنس کامیابی نیا حس می‌شود.
در دقایق پایانی مسابقه شاهد درگیری بین کاپیتان‌های سرخابی بودیم. رحمتی و حسینی کاپیتان دو تیم هستند که وظیفه کنترل حاشیه‌ها بر عهده آنهاست. اما متاسفانه خودشان به حواشی بازی دامن زدند و در شان این دو بازیکن نبود که با حرکات خودشان بازی را به حاشیه ببرند. شاگردان برانکو به رغم باخت در دربی و با توجه به برد تراکتورسازی مقابل ذوب آهن همچنان صدرنشین هستند. پرسپولیسی‌ها باید دربی را فراموش کنند و به خاطر داشته باشند که هنوز ۶ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارند. البته در ادامه بازی‌های لیگ نباید غفلت کنند و با این غفلت ممکن است قهرمانی را از دست دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها