کابوس بارسا را بهتر بشناسیم

کد خبر: 595619

ورزشگاه اختصاصی رئال سوسیداد "آنوئتا"، در شش سال اخیر همواره کابوس بزرگی برای بارسلونا بوده؛ بطوریکه آبی اناری ها در پیروزی مقابل سوسیداد همیشه ناکام مانده اند.

ورزش سه: بارسلونا هفته های حساسی را پشت سر می گذارند. آبی اناری ها در لالیگا پس از تساوی برابر مالاگا و به واسطه پیروزی شب گذشته رئال مقابل خیخون، حالا فاصله خود با کهکشانی های صدرنشین را 7 امتیاز می بینند.
بارسا پس از برد روحیه بخش در لیگ قهرمانان مقابل سلتیک حالا باید به آنوئتا برود؛ ورزشگاهی که آخرین بار سال 2007 با دو گل اینیستا و اتوئو توانسته طعم پیروزی را در آن بچشد و از سال 2010 که سوسیداد بار دیگر به لالیگا بازگشته، حاصل کار این تیم یا شکست بوده یا تساوی.
از سال 2010 بارسا 7 بار در آنوئتا به مصاف این تیم رفته و هرگز پیروز نشده است. حاصل کار بارسلونا در این 7بازی، 5 باخت و دو تساوی بوده است. بارسا در دو بازی قبلی خود در آنوئتا با نتایج مشابه 1-0 مغلوب شده است. باخت ژانویه 2015 به خصوص برای این تیم بسیار جنجال ساز شد و حتی ممکن بود باعث جدایی مسی از بارسلونا شود؛ اما پس از صلح میان او و لوئیس انریکه، آبی اناری ها در انتهای فصل فاتح سه گانه شدند. نکته جالب اینکه، بارسا با وجود عدم موفقیت در زمین سوسیداد، تنها در فصول 2011-2012 و 2013-2014 قهرمانی لالیگا را از دست داده است. مسی نیز در این ورزشگاه آمار خوبی نداشته و در 7 بازی تنها دو گل به سوسیداد زده است. باید دید امشب آنوئتا به کابوس دیگری برای بارسا بدل خواهد شد یا شاگردان انریکه سرانجام طلسم این ورزشگاه را خواهند شکست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها