پست جدید درخشنده در FIVB

کد خبر: 594234

سعید درخشنده از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به عنوان رئیس کمیته فنی مسابقات والیبال چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی انتخاب شد.

روابط عمومی فدراسیون والیبال: چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 21 تا 31 اردیبهشت ماه سال 1396 به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.
مسابقات والیبال این بازی ها در دو گروه مردان و زنان و با حضور 24 تیم (12 تیم مردان و 12 تیم زنان) زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برگزار می شود و سعید درخشنده رئیس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران به عنوان رئیس کمیته فنی این رقابت ها از سوی فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی شده است.
دور مقدماتی مسابقات والیبال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در دو گروه شش تیمی پیگیری خواهد شد که پس از پنج روز دور مقدماتی از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود می کنند.
اگر تعداد کشورهای ثبت نام کننده در مسابقات والیبال مردان و زنان این بازی ها بیش از 12 کشور باشد، انتخاب تیم های شرکت کننده بر اساس رده بندی جهانی خواهد بود. تیم ملی والیبال مردان ایران نیز به عنوان مدافع قهرمانی این رقابت ها در بازی های کشورهای اسلامی شرکت می کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها