در هیچ تیمی جز استقلال مدیرعامل نمی‌شوم

کد خبر: 589035

فتح الله زاده گفت: من همیشه از تیم های لیگ برتری برای حضور در هیئت مدیره و مدیرعاملی پیشنهاد داشته ام ولی چون همیشه از اول در استقلال کار کرده ام، نمیخواهم بچه های کوچکتر که من را در لباس مدیریتی استقلال دیده اند خاطره هایشان خراب شود.

در هیچ تیمی جز استقلال مدیرعامل نمی‌شوم
فتح الله زاده
سرویس ورزشی فردا: علی فتح الله زاده چهره مشهور باشگاه استقلال تهران و مدیرعامل ادوار مختلف این باشگاه فوتبال در بیست دومین نمایشگاه مطبوعات در غرفه فردا حاضر شد و به سوالت خبرنگار ما پاسخ داد.
وی ابتدا درباره وضعیت باشگاه استقلال و نتایج این تیم با علی منصوریان گفت: از نتایج منصوریان راضی هستم و خدارا شکر دارد خوب هم نتیجه می گیرد و چند پیروزی پشت سر هم تیم وی را نجات داد.
وی در ادامه افزود: من فکر می کنم دوستانم در باشگاه استقلال در نیم فصل بتوانند خوب مدیریت کنند و مشکل قرار دادها حل شود.
فتح الله زاده در مورد مشکلات تیم ملی فوتبال و نارضایتی های مکرر کارلوس کیروش از مدیران گفت: آقای کیروش یکسری از کارها را خیلی حرفه ای می بیند ولی ما آن امکانات حرفه ای را نداریم و فقط اسمش را یدک می کشیم. آقای تاج به عنوان رئیس فدارسیون فوتبال نیز نباید بگذارد کیروش با کسان دیگری کار کند. اگر وی مستقیم با او در ارتباط باشد و کسانی در این بین حضور دارند، کنار بروند چند دستگی و نارضایتی ها نیز از بین می رود.
وی در مورد نحوه تعامل وزارت ورزش و دخالت آنها در مدیریت تیم ملی فوتبال و تعامل با کیروش، گفت: انشالله در زمان آقای سلطانی فر این اتفاق به خوبی می افتد، آقای سلطانی فر مرد برنامه محوریست و همیشه در مورد فدراسیون ها از بالا نظارت می کند و دخالت نمیکند. او همیشه مورد احترام است و وزارت ورزش پدر همه ورزش هاست.
فتح الله زاده درباره اینکه هیچ گاه مدیریت و عضویت در هیئت مدیره هیچ تیمی غیر از استقلال را نپذیرفته و نمی پذیرد، گفت: من همیشه از تیم های لیگ برتری برای حضور در هیئت مدیره و مدیرعاملی پیشنهاد داشته ام ولی چون همیشه از اول در استقلال کار کرده ام، نمیخواهم بچه های کوچکتر که من را در لباس مدیریتی استقلال دیده اند خاطره هایشان خراب شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها