باورنکردنی از المپیک ریو

کد خبر: 559481

هر چند المپیک تابستانه ریو به اتمام رسید اما حاشیه های عجیب آن همچنان ادامه دارد.

ورزش سه: پس از نزدیک به شانزده روز، المپیک ریو با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید اما حاشیه های آن همچنان ادامه دارد. روز آخر این بازی ها با اتفاقات جالبی همراه بود که در کنار مراسم زیبای اختتامیه مورد توجه رسانه های زیادی قرار گرفت. با ورزش سه و تلگرام های حاشیه ای ریو همراه باشید:
اعتراض شدید مغولی ها به داوری
مربیان کشتی گیر مغول پس از ناداوری عجیب اما تکراری در دیدار با نماینده ازبکستان، با برهنه شدن در برابر میز رئیس تشک، اعتراض خود را به این نا داوری نشان دادند. کشتی گیر ازبکستانی که پیش از این با نا داوری حریف پورتوریکویی خود را حذف کرده بود، در پایان دیدار به عنوان بازنده معرفی شد اما لحظاتی بعد تیم داوری نظر خود را عوض کردند و او راه به عنوان فاتح مدال برنز معرفی کردند تا مربیان این کشتی گیر به شکلی عجیب اعتراض خود را نسبت به نفوذ ازبک ها و ناداوری صورت گرفته نشان دهند. تصویر اعتراض این مربی به داوران و رئیس تشک مطمئنا از تصاویر ماندگار ریو 2016 خواهد بود.
عکسهایی که بولت را سوژه کرد
انتشار عکسهایی از قهرمان افسانه دومیدانی در سه المپیک گذشته باعث شد تا بولت دوباره تبدیل به سوژه ی مهم ریو 2016 شود. در تصاویر منتشر شده از بولت در شبکه های اجتماعی، قهرمان جاماییکایی که موفق به کسب هر سه مدال طلای ممکن شده است، حالتی غیر عادی دارد تا این تصاویر اختتامیه جذاب و گران قیمت ریو را نیز به شدت تحت تاثیر قرار دهد.
باید دید قهرمان المپیک های پکن، لندن و ریو حالا پس از خداحافظی با این مسابقات چگونه نسبت به این حواشی واکنش نشان خواهد داد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها