ممبینی: هیئت رئیسه فوتبال یکدست شد

کد خبر: 519730

عضو جدید هیئت رئیسه در مورد انتقادات آجورلو گفت: این انتقادات را نشنیدم اما فکر می‌کنم انتخابات در یک محیط سالم و شفاف برگزار شد و مورد خاصی نیز وجود نداشت.

خبرگزاری فارس: هدایت ممبینی در خصوص جلسه هیئت رئیسه روز گذشته فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه در خصوص مسائل کلی فوتبال به صحبت پرداخته و بیشتر یک جلسه معارفه را برگزار کردیم. ضمن اینکه درباره خزانه‌دار نیز انتخاب لازم را به عمل آوردیم.
وی ادامه داد: به نظرم می‌رسد هیأت رئیسه یکدستی را در دور جدید فدراسیون شاهد باشیم و امیدوارم اعضا در هیأت رئیسه جدید بتوانند منشا اثرات خیر برای فدراسیون فوتبال باشند و تأثیرات مثبتی را بگذارند. ممبینی درخصوص اینکه با توجه به حضور تاج در فدراسیون فوتبال، چه فردی در دو هفته آینده رقابت‌های لیگ برتر مسئولیت لیگ را برعهده خواهد گرفت، گفت: فکر نمی‌کنم در این باره مشکل خاصی وجود داشته باشد و طبق روال گذشته دو هفته باقی مانده رقابت‌ها نیز برگزار خواهد شد. عضو جدید هیأت رئیسه در مورد انتقادات آجورلو گفت: این انتقادات را نشنیدم اما فکر می‌کنم انتخابات در یک محیط سالم و شفاف برگزار شد و مورد خاصی نیز وجود نداشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها