کارنامه درخشان استقلال بدون مگویان +جدول

کد خبر: 519157

با بازگشت مجدد حنیف عمران زاده به تمرینات استقلال خیال کادر فنی این تیم از بابت پر کردن جای مدافع محروم آبی ها یعنی هرایر مگویان ارمنستانی در دیدار با تراکتورسازی راحت شده است.

مشرق: استقلال در يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي فصل خود يكشنبه ميزبان تراكتورسازی تبريز است. آبي‌هاي صدرنشين براي اينكه در رقابت با استقلالي‌هاي خوزستان و پرسپوليس رده‌سومي«كم» نياورند، چاره‌اي جز شكست دادن سرخپوشان تبريزي ندارند. استقلال در فاز هجومي خود با بهره‌گيري از سجاد شهباززاده و جابر انصاري مشكلي نخواهد داشت. خصوصا كه گوش چپ تكنيكي اين تيم محسن كريمي هم از مصدوميت رهايي پيدا كرده و مي‌تواند مثل خسرو حيدري در راست براي استقلال در جناح چپ يك مهره تاثيرگذار باشد.

با تمام اين اوصاف تيمي كه در خط آتش خود 40گل زده تا يكي از بهترين عملكردها را در فاز هجومي داشته باشد، در خط دفاعي‌اش به مشكل خورده است. در واقع سه‌اخطاره شدن هراير مگويان در ديدار با سايپا سبب شد تا كادر فني آبي‌ها دل‌مشغولي‌هاي جديدي پيدا كند.
ستون اصلي خط دفاع استقلال در ليگ پانزدهم طي 21هفته اخير همواره حضوري 90دقيقه‌اي در تركيب آبي‌ها داشته و بي‌منت از عهده انجام وظايفش برآمده است. دقيقا به خاطر همين عملكرد خوب هم«امروز» هواداران آبي‌ نگران غيبت هراير در ديدار حساس برابر تراكتورسازان هستند.
البته در كنار غيبت مدافع تاثيرگذار استقلال برابر تبريزي‌ها عدم‌ حضور حنيف عمران‌زاده ديگر مدافع مياني آبي‌ها بر سر تمرينات هم دردسرساز شده بود که این مشکل با بازگشت عمران زاده به تمرینات مرتفع شد. پيروزي بدون حنيف و هراير استقلال پنج بازي ليگ پانزدهم را بدون هراير مگويان تجربه كرده و جالب اينكه در چهار بازي پيروز شده و يك‌بار با تساوي به كارش پايان داده است. شايد بررسي همين نكته اندكي هواداران نگران استقلال را آرام كند! جالب اينكه در يك ديدار كادر فني آبي‌ها نه مگويان را در اختيار داشت و نه عمران‌زاده را با اين حال در هفته اول ليگ برابر سياه‌جامگان (در مشهد) به پيروزي 2 بر يك رسيد. 5بازي و 13 امتياز بدون هراير در اينكه هراير مگويان از مدافعان آماده و سرحال اين فصل ليگ‌برتر فوتبال ايران است، شكي وجود ندارد؛ مدافعي كه طي هفته‌هاي هشتم تا بيست‌وهشتم ليگ 21بازي 90دقيقه‌اي متوالي براي آبي‌ها انجام داد و همواره از بهترين‌هاي تيمش بود. مگويان البته در هفته‌هاي دوم و سوم ليگ هم 180دقيقه مقابل مهاجمان ملوان و ذوب‌آهن تلاش كرد تا تعداد بازي‌هاي 90دقيقه‌اي اين فصلش در مجموع به عدد23 رسيده باشد. هراير در سه بازي آبي‌ها برابر سياه‌جامگان(هفته اول)، نفت(هفته پنجم) و راه‌آهن(هفته هفتم) غايب بود. اين مدافع در تقابل با استقلال اهواز(هفته چهارم) هم فقط يكي،دو دقيقه آخر ديدار را تجربه كرد. هراير در تقابل با گسترش(هفته ششم) نيز بدشانس بود كه در دقيقه22 به دليل مصدوميت از زمين خارج شد تا جاي خود را به حنيف عمران‌زاده بدهد. با تمام اين اوصاف در تمام ديدارهاي يادشده(به جز ديدار برابر راه‌آهن) استقلال به پيروزي رسيد تا حداقل روي كاغذ خيال آبي‌ها در روز غيبت مگويان مقابل تراكتورسازي راحت باشد.

جدول 5 ديدار فصل استقلال بدون مگويان

هفته

رقيب

نتيجه

شرايط مگويان

امتياز به‌دست آمده

نكته ويژه

اول

سياه‌جامگان

2-1 استقلال

غايب بود

3

حنيف عمران‌زاده هم در اين ديدار غايب بود

چهارم

استقلال اهواز

2-1 استقلال

يك دقيقه حضور داشت

3

استقلال2-1 از ميزبانش جلو افتاده بود كه هراير وارد زمين شد

پنجم

نفت

2-1 استقلال

غايب بود

3

در اين ديدار حاج‌محمدي و عمران‌زاده زوج مياني خط دفاعي استقلال را تشكيل مي‌دادند

ششم

گسترش

2-0 استقلال

دقيقه22 مصدوم شد و بيرون رفت

3

استقلال در دقايق25 و 65 با رمضاني و شهباززاده به گل رسيد

هفتم

راه‌آهن

3-3

مصدوم بود

1

-

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها