بیش از ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی

کد خبر: 261960

در حالی که از ساعت 15 :18 دیدار دو تیم استقلال و داماش آغاز می‌شود تماشاگران این تیم همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند. با وجود بسته شدن درهای طبقه اول همچنان تعدادی از سکوهای این طبقه خالی است با این حال تماشاگران استقلال در حال استقرار در طبقه دوم ورزشگاه هستند وتعداد آنها به بیش از 75 هزار نفر رسیده است.

تسنیم: در فاصله کمتر از ۳۰ دقیقه مانده به آغاز بازی استقلال - داماش تماشاگران استقلال همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند. در حالی که از ساعت 15 :18 دیدار دو تیم استقلال و داماش آغاز می‌شود تماشاگران این تیم همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند. با وجود بسته شدن درهای طبقه اول همچنان تعدادی از سکوهای این طبقه خالی است با این حال تماشاگران استقلال در حال استقرار در طبقه دوم ورزشگاه هستند وتعداد آنها به بیش از 75 هزار نفر رسیده است.

* گروهی از کودکان خردسال با پارچه نوشته‌های در گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و همچنین حضور سراسری در انتخابات به دور ورزشگاه را طی کردند.

* شهریاری و امیدوار رضایی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به همراه علی نظری جویباری و علی امیری معاونان باشگاه استقلال و عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال باشگاه های کشور از جمله افرادی هستند که با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

* شاهرخ بیانی، فرزاد مجیدی و سیروس دین‌محمدی از جمله حاضران در جایگاه ویژه تماشاگران هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها