پیروزی ذوب آهن در آبادان و جدایی از انتهای جدول لیگ برتر

کد خبر: 933321

ذوب آهن با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان از انتهای جدول جدا شد.

پیروزی ذوب آهن در آبادان و جدایی از انتهای جدول لیگ برتر

خبرگزاری ایسنا: در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر، صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی میزبان ذوب آهن بود که این دیدار با حساب دو بر یک به سود شاگردان علیرضا منصوریان خاتمه یافت.

ذوب آهن با این برد خارج از خانه و با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، با ۲۵ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی جای گرفت. صنعت نفت آبادان نیز با این شکست همچنان با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

در این دیدار پر برخورد، وفا هخامنش از اواسط نیمه نخست با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

برای ذوب آهن زبیر نیک نفس در دقیقه شش و محمدرضا حسینی در دقیقه ۷۶ گل زدند. در سوی مقابل ماکومبا کانجی در دقیقه ۲۱ تک گل صنعت نفت را به ثمر رساندند.

منصوریان: امیدوارم روند رو به رشد ذوب آهن ادامه داشته باشد

سرمربی ذوب آهن ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تیمش ادامه داشته باشد.

علیرضا منصوریان بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان در نشست خبری اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهم لطف خود را به مردم نشان دهد و دیگر شاهد اتفاقاتی مانند جاری شدن سیل و آسیب رسیدن به مردم نباشیم.

وی افزود: بازی فوق‌العاده خوبی انجام دادمی. از بازیکنانم به خاطر این نتیجه تشکر می‌کنم. ۱۰ نفره شدن صنعت نفت به ما کمک کرد چرا که در این صورت مجبورند فشار بیشتری تحمل کنند. از طرفی هم خطرناک بود چون تیم‌های ده نفره مستحکم‌تر بازی می‌کنند.

سرمربی ذوب آهن گفت: به خاطر این برد خدا را شکر می‌کنم. بازی قابل قبولی انجام دادیم. امیدواریم این روند را ادامه دهیم.

منصوریان درباره پیروزی در این دیدار و روند رو به رشد این تیم، خاطرنشان کرد: آب و هوای آبادان همانند کشورهای حوزه خلیج فارس است و از این حیث می‌توانیم بهتر باری لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها