زمان انتخابات کمیسیون ورزشکاران مشخص نشد

کد خبر: 731271

بنا به اعلام رئیس کمیسیون ورزشکاران، انتخابات این کمیته تا نیمه آبان ماه برگزار می شود اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

خبرگزاری مهر: هادی ساعی در این خصوص گفت: طی نشستی که در محل کمیته ملی المپیک و با مسئولین مربوطه داشتیم پیش نویس دستورالعمل اجرایی این دوره از انتخابات بر اساس آئین نامه مصوب کمیته بین المللی المپیک IOC تهیه و جهت تصویب به هیات اجرایی ارسال شد تا استارت کار خورده باشد.

رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک یادآور شد: زمان دقیق انتخابات نیز با توجه به فرآیند اجرایی متفاوت ثبت نام، تایید اسامی، تهیه فرم های مربوطه و صدور کارتهای شناسایی کاندیداها متعاقبا اعلام می گردد اما مشخصا می توانم اعلام کنم حداکثر تا نیمه آبان ماه انتخابات برگزار و نفرات این کمیسیون انتخاب و معرفی می شوند.

ساعی در پایان گفت: اعضای ستاد برگزاری انتخابات نیز مشخص شده اند که بزودی معرفی شده و کار خود را آغاز می کنند. امیدوارم با کمک تمامی فدراسیونها المپیکی و ورزشکاران شاخص بتوانیم انتخاباتی منظم و دقیق را برگزار کنیم تا در نهایت کمیسیونی فعال و پویا و عضوی موثر در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک داشته باشیم.

خبرگزاری ما در خبری با عنوان «انتخابات کمیسیون ورزشکاران لغو شد» به برگزاری نشست دوباره برای تعیین زمان جدید انتخابات این کمیسیون اشاره کرده بود. ضمن اینکه دو هفته پیش نیز در گزارشی با «عنوان بی تفاوتی به انتخابات کمیسیون ورزشکاران» به لغو احتمالی آن در زمان مقرر اشاره کرده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها