دانشمند:با جوانترین تیم تاریخ بوکس در مسابقات آسیایی حاضر شدیم

کد خبر: 667554

دبیر فدراسیون بوکس گفت: با جوانترین تیم تاریخ بوکس ایران در میدان بزرگ آسیایی حاضر شدیم و یک مدال برنز کسب کردیم.

خبرگزاری تسنیم: علی دانشمند درخصوص نتایج تیم ملی بوکس ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: با جوانترین تیم تاریخ بوکس ایران در میدان بزرگ آسیایی حاضر شدیم و یک مدال برنز کسب کردیم. ما در دوره گذشته با تیم باتجربه و پرمهره در رقابت‌های قهرمانی آسیا سه برنز کسب کرده بودیم. قطعا وقتی با ترکیب جوان به مسابقاتی در این سطح می‌روید باید توقعات هم منطقی باشد.
وی افزود: کاظم‌زاده با قدرت به جمع چهار نفر برتر رسید و مدال برنز و سهمیه جهانی را کسب کرد. شاهین موسوی هم با ناداوری محض از کسب مدال بازماند وگرنه می‌توانستیم دو مدال آسیایی داشته باشیم. به هر حال ما از اینکه جوانگرایی کردیم پشیمان نیستیم و با همین فرمان پیش می‌رویم.
دبیر فدراسیون بوکس در خصوص تیم اعزامی به کشورهای اسلامی گفت: امید احمدی‌صفا، شاهین موسوی و رضا مرادخانی که از قبل در ترکیب این تیم بودند، اما در وزن 91 کیلوگرم محمد عزیزی 21 ساله را جانشین سالار غلامی کردیم. به هر حال کمیته فنی صلاح دید عزیزی عازم این مسابقات شود.
دانشمند در پایان تصریح کرد: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی 2018 است که به امید خدا با همین رویه جوانگرایی به استقبال این بازی‌ها می‌رویم. یکسال تا آغاز این رقابت‌ها زمان داریم و ان‌شاالله با برگزاری چند تورنمنت تدارکاتی و اردوی مشترک خوب تیم را آماده این رقابت‌های حساس می‌کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها