نشست خبری سرمربیان | اوسمار: تمام سعی‌مان را برای پیروزی کردیم

کد خبر: 1280399

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تمام سعی‌مان را کردیم که برنده بازی باشیم، اما نشد.

نشست خبری سرمربیان |  اوسمار: تمام سعی‌مان را برای پیروزی کردیم

اوسمار ویرا پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 103 اظهار داشت: می‌خواهم به نمایش زیبایی که هواداران‌مان ایجاد کردند، تبریک بگویم، مخصوصاً هواداران تیم خودمان. ما تمام سعی‌مان را کردیم که برنده بازی باشیم، اما نشد. همه دیدند که ما تمام سعی‌مان را کردیم تا با پاسکاری و حرکات رو به جلو نتیجه بازی را بگیریم،‌ آنهم مقابل تیمی که در کل لیگ با این روش بازی کرده و به نتایجی که می‌خواسته رسیده است. امروز ناراحتم که نتوانستیم موقعیت‌های بیشتری که می‌خواستیم را به دست بیاوریم. بازی‌های زیادی از لیگ مانده و ما تا آخر می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

وی در ادامه افزود: اوایل نیمه اول روی ما کمی فشار بود و به همین خاطر رو به بازی بلند آوردیم با اینکه روش بازی ما این نیست. بعد از آن توانستیم بازی را روی زمین بیاوریم و با پاسکاری بازی را کنترل کنیم، ولی توپ‌های‌مان در هجده قدم حریف آنطور که می خواستیم به ثمر نرسید. بازیکنان ما توانستند روی توپ‌های هوایی هم موفق باشند و در این زمینه خیلی خوب عمل کردند.

ادامه دارد...

 مورایس: لیاقت برتری مقابل فولاد را داشتیم/ به شرایط آرمانی برمی‌گردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، تیمش را شایسته برتری مقابل فولاد خوزستان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از دیدارهای گذشته، امروز بازی خیلی مهمی برای ما بود. در کل بازی ساده‌ای نداریم و فولاد تیمی است که بردن آن ساده نیست.

وی ادامه داد: بازی را خیلی خوب و با یک گل زودهنگام شروع کردیم که به ما کمک زیادی کرد. البته در شرایطی گل اول را دریافت کردیم که نباید به این صورت گل می‌خوردیم. بعد از گل فولاد مجبور شدیم ریسک کنیم و در نیمه دوم با یک رفتار و اخلاق متفاوت وارد بازی شدیم.

مورایس همچنین یادآور شد: ریسک کردیم، گل زدیم و فکر می‌کنم لیاقت برد را داشتیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم؛ آنها تلاش ستودنی برای این بازی داشتند و رفتارشان کاملاً متفاوت بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به شرایط آرمانی خودمان برگردیم. روزهای اخیر اصلاً شرایط ساده‌ای برای تیم و باشگاه نبوده است. من فکر می‌کنم با بازیکنان باشخصیتی که داریم، با آرامش بیشتر به شرایط آرمانی برمی‌گردیم.

 خمس: دقایق پایانی دیدار مقابل هوادار موردپسندم نبود/ من به کسی بی‌احترامی نکردم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به این نکته اذعان کرد که دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل هوادار موردپسند او نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس پس از برتری 4 بر 2 تیمش مقابل هوادار در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم امروز بازی کاملی ارائه کردیم، به ویژه از لحاظ پرس خیلی خوب بودیم. از لحاظ پرس تیم حریف می‌توانم بگویم یکی از بهترین بازی‌های‌مان از زمان حضورم در تراکتور را شاهد بودیم.

وی در ادامه افزود: دقایق پایانی بازی به دلیل دو گلی که دریافت کردیم، خیلی موردپسندم نبود. در آن دقایق پرس لازمی را که باید انجام ندادیم. دلیل دریافت دو گل این بود که مالکیت توپ را به آن میزانی که باید نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور که نشست خبری دیروزش پرحاشیه شده بود، خاطر نشان کرد: من به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم. صرفاً می‌گویم اگر قرار است سؤالی نباشد برای چه به نشست خبری بیایم؟! این بی‌احترامی به کسی محسوب نمی‌شود.

خمس در پاسخ به خبرنگاری که معتقد بود شاید اهالی رسانه سؤالی نداشته باشند، اما سرمربی تراکتور موظف است در نشست خبری حاضر شود که اگر نشود مصداق بی‌احترامی است، تصریح کرد: مثل اینکه شما زیاد به عرض بنده دقت نکردید. من به کسی نمی‌گویم لزوماً سؤال بپرسید یا نپرسید. صرفاً می‌گویم من در نشست‌های خبری نمی‌آیم و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. این بی‌احترامی نیست. آرام باشید و با آرامش کامل عمل کنید.

نویدکیا: امیدوارم روند خوب مس ادامه‌دار باشد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از عملکرد شاگردانش در دیدار با آلومینیوم اراک ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، مس رفسنجان سه بر یک از سد آلومینیوم اراک گذشت. امین کاظمیان دقیقه ۲+ ۴۵ برای آلومینیوم اراک و مهدی ترکمان ۵+۴۵ و منتظر محمد در دقایق ۶۰ و ۸۳ برای مس رفسنجان گلزنی کردند.

محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نماینده اراک افزود: در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول یک نیمه معمولی بود که فضاهای زیادی به حریف دادیم و در یک سوم میانی هم تیم آلومینیوم فشرده بازی می‌کرد و از توپ های لو رفته ما خوب استفاده کردند.

نویدکیا گفت: در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و فضاهای کمتری به حریف دادیم و از کناره ها حملات خوبی داشتیم و در نهایت نتیجه خوبی کسب کردیم.

وی افزود: امیدوارم همین طور به بازی های خوب خود ادامه دهیم و با کیفیت بازی کنیم.

حسینی: گرفتار اشتباهات فردی و بی تجربگی شده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: علی‌رغم تمام تلاشی که مجموعه آلومینیوم برای حضور هواداران انجام داده بود، متاسفانه هواداران را در بازی با مس رفسنجان ناامید کردیم.

مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان که با شکست ۳ بر یک تیمش انجامید، گفت: در نیمه اول گل خوبی زدیم و در یک بازی بچگانه ظرف یک دقیقه گل تساوی را خوردیم. در نیمه دوم هم پراشتباه ظاهر شدیم و توپ‌های آنها هم گرفت و گلزنی کردند.

وی گفت: با بازگشت مصدومان، تیم ما برمی‌گردد. اگر فوتبال خوبی بازی نمی‌کردیم نگران می‌شدیم. علی‌رغم فوتبال خوب و تلاش بازیکنان، اشتباهات فردی و بی‌تجربگی گریبان ما را گرفته است. امیدوارم بازی بعدی را قبل از پایان سال ببریم و به تعطیلات برویم.

وی در خصوص نقل و انتقلات و پنجره بسته تیمش هم گفت: من دوست ندارم دنبال مقصر باشم. به بچه‌های خودمان اعتماد داشتیم و قطعا اگر بازیکن بهتری پیدا می‌کردیم، جذب می‌کردیم. البته آن موقع پنجره تیم بسته نبود. در کل نظرم این است که نیم فصل سخت است و باید بازیکن خوب جذب شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها