سرمربیان امروز بعد از بازی چه گفتند؟/ اوسمار: متاسفانه محدودیتی برای جذب بازیکن داریم

کد خبر: 1276348

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روش بازی ما استفاده از توپ‌های بلند نیست اما به دلیل عملکرد تراکتور مجبور شدیم از این تاکتیک استفاده کنیم.

سرمربیان امروز بعد از بازی چه گفتند؟/ اوسمار: متاسفانه محدودیتی برای جذب بازیکن داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روش بازی ما استفاده از توپ‌های بلند نیست اما به دلیل عملکرد تراکتور مجبور شدیم از این تاکتیک استفاده کنیم.

اوسمار ویرا پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل تراکتور تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از اولین دقیقه بازی، تراکتور شروع به یارگیری نفر به نفر کرد که کار برای ما سخت شد. روش بازی‌ ما اینگونه نیست که از توپ‌های بلند استفاده کنیم، اما شرایط بازی به سمتی رفت که توانستیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم.

وی افزود: تیم هدفمندی داشتیم که حتی بدون توپ خوب بازی کرد. در نیمه اول بازی متعادل بود، اما می‌توانستیم به گل برسیم. با زدن گل در ابتدای نیمه دوم، توانستیم پرس کردن را حفظ کرده و گل دوم را به ثمر برسانیم. در ۱۵ دقیقه پایانی فشار زیادی روی ما بود و تراکتور حتی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تعویض‌های ترکتور در فاز هجومی، باعث شد آنها در حملات خیلی بهتر کار کنند و ما برای اینکه نتیجه را حفظ کنیم مقداری به عقب رفتیم.

مربی برزیلی سرخ‌پوشان گفت: خیلی خوب می‌شد اگر هواداران در این برتری همراه ما بودند. دوست داشتیم این بازی تماشاگر داشته باشد، اما مطمئنم آنها از عملکرد امروز تیم راضی بودند و امیدوارم در دیدار بعدی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان، هواداران کنار ما باشند.

سرمربی پرسپولس در خصوص غیبت علیرضا بیرانوند در بازی با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: متاسفانه محدودیتی برای جذب بازیکن داریم و این را در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم. پنج روز به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات مانده و نمی‌خواهیم بازیکن جدیدی به خاطر این قضیه بگیریم. شاید بازیکنی باتجربه به تیم کمک کند، ولی در حال حاضر هیچ تصمیمی نداریم.

اوسمار در مورد اینکه صحبت‌هایی مبنی بر جذب دروازه‌بان در نیم‌فصل دوم مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: از همان ابتدای فصل دنبال دروازه‌بان باتجربه در کنار علیرضا بیرانوند بودیم. زمانی که یحیی گل‌محمدی سرمربی بود حقش بود که دروازه‌بانی بیاید و کمک کند، ولی کسی را پیدا نکردیم که باتجربه باشد و بازی کند. ما ۱۹ بازیکن برای بزرگسال داریم و گفتند دیگر جای خالی برای بزرگسال نداریم. اگر دروازه‌بان باتجربه پیدا شد شاید با او صحبت کنیم.

خمس: از تراکتور ناامید شدم/ پرسپولیس شایسته پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل پرسپولیس، تیم همیشگی نبودیم. توپ‌های زیادی را لو دادیم، در حفظ توپ هم خوب نبودیم و به عنوان سرمربی تراکتور ناامید شدم!

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست مطبوعاتی پس از دیدار مقابل پرسپولیس که با شکست ۲ بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: پرسپولیس شایسته پیروزی بود. ما موقعیت‌های زیادی در این جدال نداشتیم.

وی افزود: با بی‌دقتی زیاد توپ‌های زیادی لو دادیم و نتوانستیم آنطور که باید و شاید در شرایط مسابقه قرار بگیریم و بازی همیشگی را انجام دهیم و شکست خوردیم.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: آن تیم همیشگی نبودیم و من به عنوان سرمربی تراکتور، ناامید شدم. توپ را در اختیار نداشتیم و این عاملی شد تا موقعیت چندانی روی دروازه پرسپولیس خلق نکنیم. چند فرصت حاصل شد که بعد از دریافت ۲ گل بود و در واقع خیلی دیر صاحب موقعیت شدیم.

وی ادامه داد: وقتی برنده نمی‌شوید یعنی از حریف خود بدتر بودید. این یک قانون است که وقتی برنده نمی‌شوید یعنی رقیب عملکرد بهتری داشته است.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا پس از اعتراض بازیکنان به یکدیگر شجاع خلیل‌زاده درخواست تعویض بازیکن داد؟» نیز اضافه کرد: منظور شما را از این سوال متوجه نشدم! سوال خوبی نبود.

تراکتور با شکست در این مسابقه ۲۸ امتیازی ماند و در رده چهارم جدول لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

لوکاس آلکاراز: مطمئنم که نساجی از این شرایط خارج می‌شود / از هواداران عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از اسپانیا به ایران نیامدم که با تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کنیم، بلکه آمدم کار خوبی انجام دهم که مطمئنم این کار را انجام خواهم داد و مطمئنم که نساجی از این شرایط خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لوکاس آلکاراز عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های نساجی و مس کرمان اظهار کرد: روز سختی برای ما ثبت شد و مسئول این شرایط من هستم که باید وضعیت تیم را بهتر و مشکلات را برطرف کنم.

وی افزود: به تیم مس رفسنجان تبریک می‌گویم، چون لایق این برد بود، حریف ما از ابتدای بازی از نظر برنامه و عملکرد بهتر از ما ظاهر شد.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: از همه هواداران و مسئولان باشگاه نساجی عذرخواهی می‌کنم، شاید الان زمان مناسبی برای گفتن این حرف نباشد، اما به توانمندی خودم ایمان دارم و مطمئنم که با کار و تمرین فشرده می توانیم شرایط بهتری برای تیم رقم بزنیم، به نظر من به حد کافی فرصت داریم که شرایط را بهبود ببخشیم و جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم.

آلکاراز با تاکید بر این‌که نساجی از این شرایط بیرون می‌آید، گفت: جزو معدود مربیانی هستم که در دوران سرمربیگری‌ام چه در لالیگا و چه در کشورهای دیگر با چنین تیم‌هایی کار کردم و تجربه شرایط این چنین را دارم و تیم‌ها را هم از بحران توانستم خارج کنم.

وی افزود: چون باور داشتم که این کار را می‌توانم انجام دهم، عنوان کردم که نساجی از این وضعیت خارج می‌شود، اگر فقط بتوانیم شرایط را درک کنیم که تیم ما از ۱۷ مسابقه فقط ۲ برد کسب کرده متوجه می‌شویم که تیم چه شرایط سختی دارد و نتیجه گرفتن کار راحتی نیست، اما مطمئنم که از پس این کار برمی‌آیم.

سرمربی نساجی در پاسخ به پرسشی درباره کیفیت بازیکنان جذب شده در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: اکنون زمان مطرح کردن این موضوع نیست، وقتی بازیکنی به تیم جذب می‌شود حتما همه اعضای باشگاه موافقت کرده‌اند و موضوع این نیست که بازیکنان را چه کسی آورد، موضوع عملکرد تیم است که در این مسابقه خوب نبود و مهم این است که با بازیکنان تازه اضافه شده و بازیکنانی که داریم بتوانیم کاری کنیم که نتایج بهتری بگیریم.

آلکاراز گفت: برای حل کردن این شرایط نیازی نیست دنبال مسائل دیگری به جز کار کردن برویم و لازم است هر کدام به عنوان یک شخص در جایگاه خودمان درست عمل کنیم.

تیم فوتبال نساجی مازندران امروز – چهارشنبه- با پذیرش شکست ۳ - ۰ از مهمان خود مس رفسنجان فرصت دور شدن از قعر جدول و صعود به رتبه سیزدهم را از دست داد و با ۲ پله سقوط در جدول برای نخستین بار در قعر و رتبه شانزدهم قرار گرفت./ایرنا

نویدکیا: این فوتبالی است که من دوست دارم/ مشکل نساجی روحی ـ روانی است

سرمربی مس رفسنجان معتقد است تیمش نسبت به حریف عملکرد بهتری داشت.

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان امروز (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر نساجی را شکست داد. محرم نوید کیا سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: اگر بخواهم درباره بازی صحبت کنم باید بگویم بازی خوبی را انجام دادیم و سعی کردیم گردش توپ بهتری نسبت به حریف داشته باشیم. در بازی قبلی در گردش توپمان کمی مکث داشتیم اما در این بازی سرعت انتقالمان بهتر بود و از فضاهایی که نساجی در زمین به تیم ما داد بهتر استفاده کردیم.

او افزود: نساجی بیشتر دوست داشت روی توپ های بلند استفاده کرد. در کل بازی بهتری را انجام دادیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را بسازیم. در بازی قبلی این مساله کمتر بود. این فوتبالی است که من خیلی دوست دارم. باید در زمین با اعتماد به نفس بالا به میدان برویم و بتوانیم شانس گل ایجاد کنیم. برای مردمی که به ورزشگاه آمده بودند ناراحت بودم اما فوتبال همین است. نساجی تیم بسیار خوب است و از بازیکنان با کیفیت سود می برد. فکر می کنم بحث نساجی بحث روحی و روانی است، چون سخت است بتوانی در این زمین مقابل این تیم اینگونه بازی کنید.

او درباره اینکه آیا فکر می‌کرد بتواند با ۳ گل مقابل نساجی به برتری برسد ادامه داد: واقعیت فوتبالی که من دوست دارم همین است. در تیم مس رفسنجان تغییر سیستم انجام دادم و از ۳ دفاع به ۴ دفاع تیم تغییر کرد. دوست دارم مالکیت توپ بالا داشته باشم، با موقعیت سازی. این که بتوانم با ۳ گل به برتری برسم به عنوان سرمربی یک افکار عامیانه است. وظیفه یک سرمربی این است که تیمش را به لحاظ روحی و روانی به بالاترین شکل ممکن برساند. در کل خیلی خوش‌بین بودم که بتوانیم امتیاز کامل را بگیریم.

پورموسوی: چوب‌خطم پر شده بود/ از منتقدان تشکر می‌کنم

سرمربی استقلال خوزستان درباره فرآیند به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی تیمش توضیح داد.

به گزارش ایسنا، استقلال خوزستان امروز (چهارشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در حالی که ۲ بر صفر از آلومینیوم عقب افتاده بود، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: امروز حاصل حمایت‌ها را دیدیم و تیمی که پرسپولیس را شکست داده، بازنده اهواز را ترک کرد. البته شاهد یک سری اشتباهات سهوی از سوی داور بودیم، مثل پنالتی که برگرداند که کمی تمرکز ما را گرفت اما خدا را شکر به بازی برگشتیم.

او افزود: این برد برای من خیلی با ارزش بود، زیرا می‌دانم همه مردم خوزستان خوشحال هستند و در این برد و شادی شریک اصلی هستند. جا دارد این برد را به آقای علی محمدی مدیرعامل شریف کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران که همچنان از تیم استقلال خوزستان حمایت می‌کند و کارگران این کارخانه تقدیم کنیم. امیدوارم در ادامه راه با حمایت‌های لازم بتوانیم به مسیر برگردیم و سهمیه استقلال خوزستان را حفظ کنیم. از تمام پیشکسوتان و منتقدان استقلال خوزستان تشکر می‌کنم.

وی درباره بازی خوب بازیکنان خارجی‌اش در این دیدار، خاطرنشان کرد: یکی دو هفته پیش از اینکه نیم فصل اول به پایان برسد به دنبال جذب بازیکن به ویژه بازیکن خارجی بودیم و در همین زمینه بیش از ۱۰۰ فیلم از خیلی از بازیکنان دیدم. تلاش کردم با دقت پیش بروم زیرا اشتباهاتی که در نیم فصل اول به عنوان سرمربی در زمینه جمع‌بندی تیم داشتم و آن‌ها را می‌پذیرم، به صورتی بود که چوب خط من پر شده بود و باید دقت بیشتری می‌کردم.

پورموسوی ادامه داد: سعی کردم با بازیکنان به صورت مستقیم یا تعداد کم واسطه‌ها وارد مذاکره شویم و خدا را شکر از نظر فنی و مالی تلاش کردیم با بودجه خیلی خوب بازیکن جذب کنیم. البته بازیکنان تازه وارد هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند. دوستون فکر می‌کنم سه جلسه و پیمان رنجبری فقط دیروز با تیم ما تمرین کرد اما خدا را شکر که توانستیم از این بازی سخت بیرون بیاییم. مطمئناً بازیکنان خارجی شرایطشان بهتر از این می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها