مورایس در سپاهان می‌ماند؟/امید نورافکن: با این شرایط «مورایس» از فوتبال ایران فرار می‌کند!

کد خبر: 1265712

سرپرست تیم سپاهان گفت: ژوزه مورایس با سپاهان قرارداد دارد و در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد.

مورایس در سپاهان می‌ماند؟/امید نورافکن: با این شرایط «مورایس» از فوتبال ایران فرار می‌کند!

سرپرست تیم سپاهان گفت: ژوزه مورایس با سپاهان قرارداد دارد و در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد.

رضا فتاحی شامگاه دوشنبه پس از شکست در برابر شمس آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقاتی که در قزوین افتاد در جای دیگری ندیده بودم و میهمان نوازی خوبی صورت نگرفت.

وی افزود: در حالی که پایین جایگاه بانوان نزدیک به ۲ هزار نفر صندلی خالی وجود داشت اما هواداران شمس آذر را در کنار هواداران ما مستقر کردند و طبیعتاً دعوا می‌شود.

سرپرست تیم سپاهان ادامه داد: شیشه‌های اتوبوس ما نیز شکسته شده و معلوم نیست چه کسی باید جوابگوی این اتفاقات باشد.

وی با گلایه از فدراسیون عنوان کرد: تا ساعت یک ربع به ۲ نمی‌دانستیم که بازیکنان ما اجازه بازی دارند و بدون شک این بازیکن با تمرکز نمی‌تواند بازی کند.

فتاحی با بیان اینکه هیچ تخلفی نداشته‌ایم ادامه داد: خطیر ابتدا باید بداند سپاهان چه تیمی است و بعد در رابطه با این باشگاه صحبت کند.

وی با بیان اینکه از جاودانی به کمیته اخلاق شکایت کرده‌ایم، تاکید کرد: خطیر اشتباه می‌کند که در رابطه با سپاهان صحبت می‌کند.

سرپرست تیم سپاهان تصریح کرد: از داوری که در جام جهانی قضاوت کرده بعید است که گل ما را آفساید بگیرد.

وی با بیان اینکه قرارداد بازیکنان اصلاح شده است، عنوان کرد: قرارداد سال جاری هیچکدام از بازیکنان ما مشکل نداشته و تنها قرارداد فصل دوم بازیکنان ما دارای مشکل بود که در نهایت اصلاح شده است.

فتاحی با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس سقف را رعایت نکرده‌اند، ادامه داد: چه کسی باور می‌کند که یک بازیکن این تیم ۱۶۰ میلیون گرفته باشد.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر یادآور شد: ژوزه مورایس با سپاهان قرارداد دارد و در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد./مهر

امید نورافکن: با این شرایط «مورایس» از فوتبال ایران فرار می‌کند!

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از شکست این تیم برابر شمس آذر، از شرایط به وجود آمده برای این تیم و محرومیت بازیکنان سپاهان انتقاد کرد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر امروز دوشنبه میهمان شمس آذر قزوین بود و با نتیجه یک بر صفر از حریف خود شکست خورد تا شانس صعود به رده اول جدول را از دست بدهد.

امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان پس از این مسابقه در خصوص شرایط این مسابقه گفت: ۶ بازیکن ما را محروم کرده اند و تا دو ساعت قبل از بازی نمی‌دانند که آیا قرار است بازی کنند یا نه. سرمربی تیم ما یک مربی سطح اول جهانی است است و با دیدن چنین شرایطی مشخص است که از فوتبال ایران فرار می‌کند.

او در پاسخ به سوالی که آیا مورایس بعد از این بازی استعفا داده است گفت: از این سوال‌ها نپرسید.

وی در پایان به انتقاد از محرومیت بازیکنان تیم سپاهان پرداخت و گفت: فقط از تیم سپاهان امتیاز کسر می‌کنند و سپاهانی‌ها را اخراج می‌کنند. با ما کاری کرده اند که هر هفته استرس و شوک در تیم داریم. سپاهان هم به اندازه ۲ تیم پایتخت طرفدار دارد و ما از این وضعیت خسته شده ایم. ۴ امتیاز ما را بر می‌گردانید اما در مقابل، ۶ بازیکن ملی پوش ما را محروم می‌کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها