توصیه درخشان به پرسپولیس برای بازی فردا

کد خبر: 1255466

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم برای بردن سپاهان باید خیلی تلاش کند و همان طور که برابر استقلال بازی می‌کند در این بازی نیز باید در حد قد و قواره بازی برابر استقلال باشد و بهتر است این بازی را خوب آنالیز کند.

توصیه درخشان به پرسپولیس برای بازی فردا

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم برای بردن سپاهان باید خیلی تلاش کند و همان طور که برابر استقلال بازی می‌کند در این بازی نیز باید در حد قد و قواره بازی برابر استقلال باشد و بهتر است این بازی را خوب آنالیز کند.

حمید درخشان  درباره بازی فردا (یکشنبه) پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: درست است که پرسپولیس وارد حاشیه شده و شرایط ایده آلی ندارد اما روز بازی پرسپولیس و سپاهان شرایط کاملا متفاوت می‌شود. مهم‌ترین مساله این است که شرایط از هر نظر برای پرسپولیس جهت ارائه یک بازی خوب باید فراهم شود و امکان اینکه بخواهیم با برگشت به عقب اتفاقاتی که برای این تیم رخ داده تغییر دهیم، وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر تنها چیزی که امکان درست کردن آن وجود دارد آماده‌سازی بازیکنان از نظر روحی و روانی برای چنین بازی مهم و ارزشمند است، هر تیمی که بتواند برنده این دیدار باشد خود را به سکوی قهرمانی نزدیک می‌کند.

درخشان ادامه داد: سپاهان با بردی که در دیدار قبلی خود داشت (پیروزی ۹ بر صفر برابر آلمالیق) شرایط بسیار خوبی دارد، پرسپولیس نیز دچار یکسری مسائل حاشیه‌ای از جمله مصدومیت و قهر و آشتی کادر فنی و ... بوده که به اعتقاد من برای بازی فردا باید همه اینها را پشت سر بگذارد و خود را برای دیدار با سپاهان آماده کند. نباید فراموش کنیم که این تیم، پرسپولیس است و پایین جدولی نیست. هر شرایطی که داشته باشد تیم بزرگ و پرهواداری است.

درخشان گفت: برای این بازی باید کادر فنی در وهله اول بازیکنانش را از نظر روحی و روانی آماده کند چون از نظر بحث فنی جای هیچ گونه انتقادی نیست. چیزی که اهمیت دارد و نقطه ضعف پرسپولیس محسوب می‌شود بحث روحی و روانی بازیکنان است که البته کادر فنی با درایت خود می‌تواند این مشکل را رفع و برای یک بازی سخت و سنگین آماده کند.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد اما چیزی که نیاز دارد یک هماهنگی روحی و روانی است که باید آن را انجام دهد تا بازیکنان از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار شوند و بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

درخشان همچنین با اشاره به برگزاری این دیدار در اصفهان افزود: حسنی که این دیدار برای تیم حریف دارد برگزاری این بازی در زمین حریف و برخوردار بودن از هوادار است، کادر فنی باید تمام تمام شرایط لازم را برای پرسپولیس ایجاد کند. زیرا بازی سختی را برابر سپاهان خواهد داشت.

وی در ارزیابی از نقاط ضعف و قوت تیم پرسپولیس گفت: هر کدام از این تیم‌ها نقاط ضعف و قوتی دارند که بستگی به کادر فنی هر دو تیم دارد که آنالیز خوبی نسبت به تیم مقابل خود داشته باشند. پرسپولیس باید سعی کند نقطه قوت سپاهان را کنترل و نقطه قوت خود را ترمیم کند و کمتر ضعف نشان دهد تا به نتیجه مطلوب برسد. در این دیدار شرایط هر دو تیم از نظر بازیکن برابر است اما چیزی که این دو تیم را از هم متمایز می کند شرایط اجرای فرامین تاکتیکی هر دو مربیان و اجرای درست آن در زمین است.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس می‌تواند برنده این دیدار باشد به شرط آن که ارزیابی درستی از سپاهان داشته باشد تا نقاط قوت خود را کنترل کند.

وی گفت: درست است پرسپولیس در چهار دیدار اخیر خود نتیجه را مساوی کرده اما باید در این دیدار نگاهش برای کسب سه امتیاز بازی باشد و نباید به چیز دیگری فکر کند. باید نگاهش بردن این دیدار باشد تا با برنامه‌ریزی و اجرای تاکتیک درست بتواند به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس برای برد این دیدار باید خیلی تلاش کند و همان طور که برابر استقلال بازی می‌کند این بازی نیز باید در حد قد و قواره بازی برابر استقلال باشد، بهتر است این بازی را خوب آنالیز کند. این تیم مدعی قهرمانی است و باید رقیبش را پشت سر بگذارد، در حقیقت پرسپولیس به این دیدار باید در حد فینال لیگ برتر نگاه کند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها