گلایه های رحمتی در نشست خبری

کد خبر: 1248847

سرمربی تیم فوتبال نساجی نحوه سهمیه‌بندی بازیکنان تیم‌های لیگ برتری را خنده‌دار و عامل تضعیف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا دانست.

گلایه های رحمتی در نشست خبری

سرمربی تیم فوتبال نساجی نحوه سهمیه‌بندی بازیکنان تیم‌های لیگ برتری را خنده‌دار و عامل تضعیف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا دانست.

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی نساجی مقابل ملوان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بابت این پیروزی به ملوان و هواداران خیلی محترمی که در ورزشگاه بودند، تبریک می‌گویم. هواداران نساجی و ملوان در ابتدای بازی حتی تیم رقیب را تشویق کردند و در طول بازی تمام و کمال تیم‌شان را حمایت کردند. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. مصدومیت عباسی یک مقداری شیرازه تیم ما را به‌هم ریخت، چون بازیکنی که به زمین رفت، بدون گرم کردن وارد زمین مسابقه شد. عملاً آن تایم بازی را از دست دادیم، ولی بازی را خوب شروع کردیم.

وی افزود: ملوان در نیمه دوم بهتر بازی کرد، اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم. حتی توپ دقیقه آخر را به تیر دروازه زدیم. درست است که بازی را باختیم، ولی از زحمات بچه‌ها تشکر می‌کنیم. به بازیکنانم گفتم که با همان انگیزه‌ای که شما به‌عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنید، تمام تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند با همان انگیزه بازی می‌کنند. با آن ذهنیت و توان خودمان را برای بازی آماده کرده و فکر می‌کنم که در ادامه لیگ و راه‌مان موفق می‌شویم. مطمئناً  از حالا برای نیم‌فصل تدابیری را خواهیم داشت که بتوانیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم و تیم‌مان را در ادامه تقویت خواهیم کرد. نیاز به این کار داریم. ان‌شاءالله در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که با وجود برخورد بسیار مناسب هواداران دو تیم و ارزش این فرهنگ والت نبود کمک داور ویدیویی باعث اعتراض اعضای نساجی به عملکرد داوری شد، گفت: من نمی‌توانم درباره داوری صحبتی کنم. نظر شما کاملاً محترم. ما خیلی چیزها در فوتبال‌مان نداریم؛ کمک داور ویدیویی هم یکی از آنهاست. خیلی حرف‌ها دارم، اما در فرصت مناسب آنها را مطرح می‌کنم. در حال حاضر مسئولیت تیم نساجی بر عهده من است و دلم نمی‌خواهد این تیم به خاطر حرف‌هایم متضرر شود و خودم را کنترل می‌کنم. بچه‌هایی که عضو ملوان بودند فصل گذشته، شرایط خوبی را در محیط ورزشگاه وطنی نساجی تجربه کردند و هواداران ملوان امروز جوابگوی هواداران نساجی بودند. از هواداران نساجی باید تشکر کنم که ما را تنها نگذاشتند و امیدواریم در آینده بتوانیم از شرمندگی هواداران‌مان دربیاییم.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که «توقف‌های متوالی لیگ برتر آیا برای تیم‌ها و مربیان مشکل ایجاد نمی‌کند؟»، گفت: مشکل فقط عدم برگزاری لیگ نیست، مشکل برنامه‌ریزی است. ما قبلاً این حرف‌ها را گفتیم و خیلی تعبیرهای مختلف از آن شد. تیم نوجوانان ما قرار است با انگلیس و برزیل بازی کند. آیا ما توان برگزاری بازی و اردوی باکیفیت برای تیم نوجوانان داریم؟ چرا در همین مسابقات هانگژو آنها را اعزام نکردیم تا کسب تجربه کنند؟ آنها که توانایی برگزاری اردوهای خوب ندارند باید از کوچکترین نقطه مثبتی که پیش می‌آید، استفاده کنند. اگر این اتفاق می‌افتاد مطمئناً لیگ ما هم تعطیل نمی‌شد. شما نمی‌توانید همه چیز را بر سر عدم برگزاری لیگ بریزید.

وی یادآور شد: روز اول که قانونی خنده‌دار گذاشتند و سهمیه زیر 25 سال را برداشتند به جای آن سهمیه زیر 23 سال گذاشتند. آن وقت بازیکن بزرگسال برای تیم امید بردند تا در هانگژو بازی کند. این خنده‌دار نیست. با این قانون فقط ما را در لیگ قهرمانان آسیا تضعیف کردند. سه بازیکن که سال گذشته در سهمیه زیر 23 سال بودند امسال می‌توانستند در سهمیه زیر 25 سال قرار بگیرند و ما سه بازیکن جوان دیگر جذب کنیم. آقایان تا تیم‌شان به مشکل برخورد دو تبصره و قانون را جابه‌جا کردند و وقتی مشکل‌شان حل و تیم‌شان بسته شد همه سکوت کردند. اینجا تیم ما تضعیف و حق مردم قائمشهر به‌عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ضایع شد. من باید جوابگو باشم و هستم. اینقدر به بازیکنانی که از سطح پایه به تیمم اضافه شدند امید و اعتقاد دارم و مطمئنم در ادامه راه جای بازیکنان بزرگی که در نساجی قرار بود، بگیرد را خواهند گرفت./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها