ناهار لاکچری رئیس فدراسیونی که با بی پولی سر می‌کند!

کد خبر: 1226877

رئیس فدراسیون بدمینتون که امروز در مجمع انتخاباتی این فدراسیون دم از بی پولی می‌زد اعضای مجمع را به رستوران بالای شهر برد.

 ناهار لاکچری رئیس فدراسیونی که با بی پولی سر می‌کند!

 مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمینتون امروز به ریاست محمد پولادگر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و محمدرضا پوریا با کسب 36 رأی از 55 رأی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون انتخاب شد.

در این مجمع پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در اعتراض به کم بودن بودجه این رشته ورزشی به پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان گلایه داشت و گفت: ما هم توجه بیشتری می‌خواهیم. وقتی انتظارات بالا است چرا بودجه بدمینتون باید ۳ میلیارد باشد؟ به یک فدراسیون ۵۰ میلیارد داده می شود اما به ما ۳ میلیارد، در صورتی که فقط توپی که باید تهیه کنیم یک میلیارد هزینه می‌خواهد. می‌توانم نام ببرم یک فدراسیون هم‌پای ما ۲۰ میلیاردگرفته است.

اما موضوعی که قابل توجه بود مکان درنظر گرفته برای ناهار بعد از این مجمع انتخاباتی بود. در شرایطی که پس از برگزاری مجامع، میهمانان در رستوران اکادمی ملی المپیک ناهار را صرف می‌کنند،  فدراسیون بدمینتون در اقدامی عجیب بعد از پایان این مجمع اعضا را برای صرف ناهار به یکی از رستوران‌های بالای شهر در الهیه بُرد تا ناهاری لاکچری به اعضای مجمع خود بدهد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها