واکنش رسانه لهستانی به کامبک لهستان مقابل‌ ایران

کد خبر: 1226087

تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در بازی دوم لیگ ملت‌ها شکست خورد.

واکنش رسانه لهستانی به کامبک لهستان مقابل‌ ایران

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ به مصاف لهستان تیم اول جهان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست‌ خورد.

سایت «پلست» لهستان در واکنش به شکست‌ تیم ملی والیبال ایران نوشت: لهستان بازی ۲ بر صفر باخته را پیروز شد. تیم ملی لهستان در دومین دیدار خود در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در ناگویا با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ایران به پیروزی رسید. نیکولا گربیچ سرمربی لهستان در دو ست اول شکست خورد اما توانست بازی را به تساوی بکشاند و در  یک بازی هیجان‌انگیز در ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ پیروز شود. لهستانی‌ها در مسابقه افتتاحیه ۳ بر یک فرانسه را شکست داده بودند و در دیدار بعدی روز جمعه به مصاف بلغارستان خواهند رفت.

 این سایت با رضایت از تیم ملی والیبال لهستان ادامه‌ داد: لهستانی‌ها عملکرد خوبی مقابل ایران داشتند.

به گزارش ایسنا، پیش از این پلست نوشته‌ بود که ایران به هر قیمتی که شده‌ می‌خواهد شکست خود مقابل‌ ژاپن در بازی اول را جبران کند.

برنامه و نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳:

پنج‌شنبه ۱۸ خرداد

برزیل ۳ - ۱ آلمان

اسلوونی ۰ –۳  بلغارستان

صربستان ۳ – ۰ چین

لهستان ۳ – ۲ ایران

هلند – کوبا، ساعت ۱۸:۳۰

ایتالیا – آمریکا، ساعت ۲۴

لهستان چگونه مقابل والیبالیست‌های ایران کامبک زد؟

تیم والیبال لهستان از نظر آماری هم در دیدار با ایران عملکرد بهتری داشت و توانست با حمله‌های موفق خود برنده شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (پنجشنبه) به مصاف لهستان رفت و سه بر دو (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳، ۲۱ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵ و ۱۳ بر ۱۵) شکست خورد. 

در این بازی، تیم والیبال لهستان در حمله برتر بود و  ۶۶ امتیاز از طریق حمله برای تیم خود کسب کرد. این درحالی بود که ایران ۵۹ امتیاز از حمله به دست آورد. حمله موفق لهستان نقطه قوت این تیم و یکی از دلایل اصلی پیروزی مقابل ایران بود چرا که در سایر آیتم‌ها اختلاف زیادی بین دو تیم وجود ندارد.  

در دفاع هم لهستان عملکرد بهتری نسبت به ایران داشت و ۱۱ امتیاز به دست آورد. سهم ایران در این بخش ۱۰ امتیاز بود.

 شاگردان نیکولا گربیچ در بخش سرویس هم بهتر کار کردند و ۶ امتیاز مستقیم سرویس کسب کردند. در حالی که ایران تنها سه امتیاز به دست آورد.  

اشتباهات فردی دو تیم به هم نزدیک بود با این حال لهستان ۲۸ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آورد و ایران هم ۲۷ امتیاز از اشتباهات حریف خود کسب کرد. /ایسنا

62632412

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها