پاسخ تند رییس فیفا به خبرنگار انگلیسی/صحبت اروپا درباره حقوق‌بشر ریاکارانه است /شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟

کد خبر: 1187169

رییس فیفا در پاسخ به خبرنگار انگلیسی درباره ایران و قطر: بازی ایران و انگلیس تقابل دو ایدئولوژی نیست! قرار است دو تیم فوتبال با هم بازی کنند. شما انتقاد می‌کنید و تفرقه می‌اندازید. شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ من دنبال چنین چیزی نیستم. آیا فکر می‌کنید تمام ۸۰ میلیون نفری که در ایران زندگی می‌کنند، همگی بد و هیولا هستند؟

پاسخ تند رییس فیفا به خبرنگار انگلیسی/صحبت اروپا درباره حقوق‌بشر ریاکارانه است /شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟

اینفانتینو رییس فیفا در پاسخ به خبرنگار انگلیسی درباره ایران و قطر: بازی ایران و انگلیس  تقابل دو ایدئولوژی نیست! قرار است دو تیم فوتبال با هم بازی کنند. شما انتقاد می‌کنید و تفرقه می‌اندازید. شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ من دنبال چنین چیزی نیستم. آیا فکر می‌کنید تمام ۸۰ میلیون نفری که در ایران زندگی می‌کنند، همگی بد و هیولا هستند؟

 وقتی انتقادات درباره حقوق‌بشر درباره قطر را از سوی اروپایی‌ها دیدم تعجب کردم. وقتی بچه بودم با خانواده‌ام به سوئیس مهاجرت کردم. آن‌جا خیلی خوب فشار و ظلمی که به خانواده‌ام به عنوان مهاجر وارد می‌شد را حس کردم. این اتفاقات تلخ برای خانواده‌ام در قطر نبود بلکه در سوئیس در قلب اروپا رخ داد.

⚽️ اینگونه توصیه‌های اخلاقی در حالی که اروپا در ۳ هزار سال گذشته موارد بی‌شماری از رفتار بد را داشته که بابت آنها باید تا ۳ هزار سال آینده عذرخواهی کند، ریاکارانه است.

⚽️ اگر برای سه ساعت الکل ننوشید، فکر می‌کنم بتوانید زنده بمانید. قطر یک کشور اسلامی است و نوشیدن مشروبات الکلی مشکل است.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها