واکنش جالب گاردین به هم‌گروهی ایران/گروه دیپلماسی

کد خبر: 1138384

گاردین به هم‌گروهی انگلیس با ایران و آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش جالب گاردین به هم‌گروهی ایران/گروه دیپلماسی

گاردین در واکنش به هم‌گروهی ایران با آمریکا و انگلیس، این گروه را گروه دیپلماسی نامید و به این گروه واکنش نشان داد.

این رسانه بعد از مشخص شدن تیم چهارم گروه که یکی از تیم‌های ولز، اسکاتلند و اوکراین خواهد بود، نوشت: گروه دوم جام جهانی کاملا پیچیده شد!"

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی به دیدار انگلیس خواهد رفت./ایسنا

واکنش گری نویل به هم‌گروهی ایران، آمریکا و انگلیس

مدافع سابق انگلیس گروه دوم جام جهانی را گروه جذابی دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، گری نویل مدافع سابق تیم ملی انگلیس درباره گروه این تیم در جام جهانی گفت: روابط در سطح دولت‌ها بین ایران، انگلیس و آمریکا در ۲۰ تا ۳۰ سال گذشته همیشه عالی نبوده است، بنابراین علاقه زیادی به آن بازی وجود خواهد داشت.

 هری کین نیز که باید در روز افتتاحیه جام جهانی برابر ایران به میدان برود، بازی در روز نخست جام جهانی را هیجان انگیز توصیف کرد.

ساوت گیت:‌ آمریکا تیم جذابی است/ از ایران شناخت زیادی ندارم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به ارزیابی خود از گروه تیمش در جام جهانی پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس در واکنش به قرعه انگلیس گفت:‌ بازی ما در روز اول است، بنابراین کاملاً مشخص است که برنامه ما اکنون به پایان رساندن لیگ برتر است و باید به خوبی برای جام جهانی آماده شویم. هدف اول این است که گروه را بدون توجه به رقیبان به عنوان تیم نخست به پایان ببریم. فعلا تمام افکار ما با اوکراین و مردم اوکراین است. امیدوارم اوکراین هر زمان آماده بود در پلی آف بازی کند و بتواند به خوبی بازی‌های خود را با توجه به مشکلی که دارد به پایان ببرد.

او ادامه داد: با ایران و آمریکا زیاد بازی نکرده‌ایم و شناخت زیادی از ایران نداریم. وقتی در سید نخست هستیم یعنی احتمال رویارویی با تیم های بزرگ کم می شود و اکثرا در همه گروه ها این طور است که تیم های بزرگ با هم روبرو نشدند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است، من بارها با گرگ برهالتر سرمربی این تیم  ملاقات کرده‌ام و چند گفت‌وگوی طولانی داشته‌ام. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می دانیم که آنها به عنوان یک ملت چه توانایی هایی دارند.

گرگ بلهارتر: با ساوت گیت رفیق صمیمی هستم

سرمربی تیم ملی آمریکا از رابطه خوب خود با گرت ساوت گیت گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، گرگ بلهارتر، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا درباره گروه تیمش در جام جهانی گفت:‌ من و ساوت‌گیت (سرمربی انگلیس)  خیلی با هم رابطه خوبی داریم. او الگوی من است و همیشه در کنار من بوده و به من توصیه می کند.

او ادامه داد: زمانی که برای اولین بار به عنوان مربی تیم ملی آمریکا مشغول به کار شدم، به او به عنوان یک الگو نگاه می کردم و برای کاری که او انجام می دهد احترام زیادی قائل هستم. از آن زمان با هم در ارتبااط هستیم و خیلی با هم درباره مسائل مختلف فوتبال صحبت می کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها