مناف متالو: مسلمانان پیشانی فرهنگی و علمی جهان هستند

کد خبر: 700336

مدیرکل سیاست، آموزش و پرورش جوانان سازمان کنفرانس اسلامی، گفت: مسلمانان پیشانی فرهنگی و پیشرو در حوزه دانش و فلسفه هستند.

خبرگزاری مهر: عبدالله منافی متالو عصر جمعه در نشست در پرتو ملاصدرا، گفت: این زیرساختی که به عنوان متفکران آینده طراحی شده به دلیل مقابله با چالش های کشورهای مسلمان است.
وی ادامه داد: هدف دیگر این زیرساخت این است که جوانان خوش فکر جهان اسلام برای ایجاد اتحاد هم سوء شوند و همچنین بر آنیم که یک منبع مفکری برای مقابله با اسلام هراسی ایجاد کنیم.
مدیرکل سیاست آموزش و پرورش جوانان کنفرانس اسلامی تاکید کرد: شیراز نقش مهمی در این راستا بر عهده دارد جهان اسلام رنج می برد از اتفاقات بسیار بد برای کشورهای اسلامی و همیشه مسلمانان پیشانی فرهنگی و پیشرو در حوزه علم، دانش و فلسفه جهان مطرح بودند.
منافی یادآور شد: از طرفی فرقه گرایی باعث مشکلات فراوان برای جوانان جهان اسلام شده و متاسفانه شاهدیم که تعداد زیادی از مسلمانان تاکنون نتوانستند جایزه نوبل را بگیرند و ما باید در این راستا هدف گذاری کنیم.
وی ادامه داد: اولین نکته توجه به سنت ها و توجه به علمای اسلام از جمله ملاصدرا و جلال الدین طوسی است که بتوانیم بکراند محکم برای جوانان جهان اسلام پیدا کنیم.
منافی افزود: دانشگاهیان و علمای امروز نقش مهمی در جستجو برای پیدا کردن راهکارهای خروج از مشکلات دارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها