گزارش تصویری۲۵ بهمن‌ماه: از تصادف زنجیره‌ای خودروها تا آخرین وضعیت مترو تبریز

کد خبر: 492970
گزارش تصویری۲۵ بهمن‌ماه: از تصادف زنجیره‌ای خودروها تا آخرین وضعیت مترو تبریز
25
دیدار رئیس جمهور غنا با رهبر انقلاب
جان درامانی ماهاما رئیس جمهوری غنا و هیأت همراه، عصر یکشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
25
مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور غنا
مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور غنا صبح یکشنبه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد.
گزارش تصویری 25 بهمن‌ماه: از تصادف زنجیره‌ای خودروها تا آخرین وضعیت مترو تبریز
تصادف زنجیره ای مرگبار در پنسیلوانیا
تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو که در پی وزش بادهای شدید و کاهش دید رخ داد، موجب مسدود شدن یکی از بزرگراه‌های حومه شهر «هریسبوگ» ایالت پنسیلوانیا آمریکا شد. در این حادثه دستکم 3 تن کشته و چندین نفر زخمی شده‌اند. حداقل 15 نفر از سرنشینان هم در خودروهایشان گیر افتاده‌اند.
25
زندگی روزمره در دمشق
زندگی در دمشق پایتخت سوریه همیشه یکی از مهم ترین شهرستانها وقابل توجه در جهان عرب است.
25
شهر های آزاد شده سوریه
نیروهای ارتش عربی سوریه شب زنده داری خود را در شهر های رها شده از کساب واقع در استان لاذقیه در نزدیکی مرز با ترکیه را حفظ می کند.
25
نابسامانی مسکن مهر ماهدشت
ناسامانی و بی توجهی به خدمات عمومی و اجتماعی مشکلاتی را برای ساکنان مسکن مهر ماهدشت استان البرز بوجود آورده است.
25
مراسم تقدیر از نفرات برتر آزمون سراسری
مراسم تقدیر از نفرات برتر آزمون سراسری و برگزیدگان بیستمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی صبح یکشنبه با حضور محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
25
آلودگی هوای تهران
مدتی است که آسمان تهران خاکستری شده و رنگ آبی، خودنمایی نکرده است. اكنون هوای تهران در شرایط مناسبی قرار ندارد.
25
صعود زمستانه به دریاچه گهر
دریاچه گهر یک دریاچه کوهستانی است که در میان رشته‌کوه اشترانکوه در استان لرستان با ارتفاع ۲۳۵۰ متر از سطح دریا واقع شده است.این دریاچه از ذوب برف های اشترانکوه ایجاد شده است.
25
کنسرت ارکستر موسیقی ملی
کنسرت ارکستر موسیقی ملی به رهبری لوریس چکناواریان در چهارمین شب از سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر شامگاه شنبه در تالار وحدت برگزار شد.
25
جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز در اصفهان
تعداد 50 نفر از اتباع خارجی غیر مجاز که باعث ناهنجاری های اجتماعی فرهنگی و شهری شده بودند صبح یکشنبه بیست و پنجم بهمن ماه با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضاییه از مناطق حاشیه شرقی شهر اصفهان جمع آوری شدند .
25
اوقات فراغت زمستانی‎ در ارومیه
تصاویر ارتفاعات پوشیده از برف و طبیعت زمستانی ارومیه را نشان می دهد. فصول سرد سال فرصت مناسبی را برای خانواده ها و دوستاران طبیعت فراهم آورده تا اوقات فراغت خود را در این ارتفاعات سپری کنند.
25
رقابت های شطرنج جایزه بزرگ بانوان جهان
رقابت های شطرنج جایزه بزرگ زنان جهان (گرند پری) از روز پنجشنبه و با حضور 12 شطرنج باز برتر جهان به میزبانی ایران آغاز شده است.این رقابت ها هر دو سال یک بار در بین کشورهای عضو فدراسیون بین المللی شطرنج ـ فیده و در 11 دور به روش سوئیسی برگزار می شود.
25
مرکز نگهداری کودکان معلول جسمی ذهنی در قم
عملیات اجرایی این مرکز از سال 1389 در زمینی به مساحت چهار هزار و 600 متر با استفاده از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به قم و حمایت های خیران و خانواده سید مهدی رضوی(از خیران استان قم) آغاز شد. زیربنای مرکز توانبخشی رضوی یک هزار و 600 متر مربع است که ظرفیت نگهداری 60 معلول جسمی، حرکتی و ذهنی زیر 14 سال را دارد.
25
جشنواره مجسمه های ساخته شده از پرتقال و لیمو در فرانسه
25
نمایش هوایی در سنگاپور
تصاویر نمایش هوایی انواع جنگنده ها و هواپیمای ایرباس پهن پیکر A350 در آسمان سنگاپور را نشان می دهد.
گزارش تصویری 25 بهمن‌ماه: از تصادف زنجیره‌ای خودروها تا آخرین وضعیت مترو تبریز
اتمام حفاری تونل خط یک مترو تبریز
عملیات حفاری عمیق تونل‌های خط یک قطار شهری تبریز به طول ۱۶ کیلومتر در ایستگاه مترو میدان امام حسین(ع)، عصر یکشنبه بیست و پنجم بهمن با خروج دستگاه TBM حفاری به پایان رسید. تونل خط یک قطار شهری تبریز، از پایانه ائل‌گلی تا ایستگاه استاد شهریار، به صورت زیر سطحی و با برداشتن لایه‌ای از خاک و به صورت حفاری نیمه عمیق و ادامه کار تا فلکه دانشگاه به صورت عمیق و حفاری دستی انجام شده و از فلکه دانشگاه تا پایانه لاله توسط دستگاه TBM حفاری شده است که این عملیات به صورت شبانه‌روزی در عمق ۱۶ تا ۲۵ متری زمین انجام گرفته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها