سایت هواداری باشگاه استقلال

بسته معیشتی | توزیع بسته‌های معیشتی | بسته معیشتی جدید

اهدا بسته معیشتی 100 میلیونی برای این افراد | بسته معیشتی روز پدر را چه کسانی می گیرند؟

 اهدا بسته معیشتی 100 میلیونی برای این افراد | بسته معیشتی روز پدر را چه کسانی می گیرند؟

از ابتدای سال 7 هزار و 540 بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان استان توزیع شد.

خبرنگار اصغر اصغری: بسته معیشتی به مناسبت روز پدر بین خانواده های زندانیان استان توزیع شد.
در فضای مجازی خبرهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه دولت قرار است به دهک هایی برای روز پدر بسته معیشتی اهدا کند که هنوز هیچ منبعی این خبر را تایید نکرده است.

حجت الاسلام علی موحدی راد، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در مراسم توزیع این بسته های معیشتی اظهارداشت: این بسته های حمایتی به همت انجمن حمایت از زندانیان، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برای خانواده زندانیان تهیه شد.

وی ارزش این بسته ها را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۴۰ بسته حمایتی تحویل خانواده زندانیان به ارزش ۴ میلیارد تومان شده است.

دریافت بسته معیشتی جدید دولت با کد دستوری زیر

حبیب‌اله آسوده افزود: با اجرای پویش ملی یلدای مهربانی، ۲۶۰ هزار خانوار تحت حمایت از بسته معیشتی شب یلدا برخوردار شدند. امسال در پویش ملی یلدای مهربانی حدود ۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی در سراسر کشور جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: همچنین در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها کمک‌های کالایی شب یلدا به ارزش ۵۵ میلیارد تومان جمع‌آوری، بسته‌بندی و در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

آسوده گفت: هموطنان نیکوکار همچنان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲* کمک‌های خود را در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

همچنین به مناسبت یلدا پویش ملی «یلدای مهربانی» به منظور کمک به نیازمندان و مددجویان از برگزاری پویش ملی «یلدای مهربانی» راه اندازی شده بود.

این پویش با هدف تامین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند برگزار شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها