تلاش ناجا برای تأمین تجهیزات نوین یگا‌ن حفاظت محیط زیست

کد خبر: 910655

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با تأکید براینکه نگاه فرماندهی ناجا بر دستیابی به تجهیزات نوین حفاظتی است، گفت: در این حوزه نباید به تجهیزات انسان محور اتکاء کنیم بلکه تجهیزات نوینی مثل پهباد و هلی‌شات کمک کننده است.

تلاش ناجا برای تأمین تجهیزات نوین یگا‌ن حفاظت محیط زیست

خبرگزاری فارس: سردار حمید عطایی جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در حاشیه نشست یگان حفاظت محیط زیست در جمع خبرنگاران گفت: یگان‌های دستگاه‌ها از طریق اعتبارات داخلی باید تجهیزاتشان را تأمین کنند.

وی در ادامه اظهار داشت:، اما چون برخی از تجهیزات نیاز به خرید ارزی دارد یا قیمت تمام شده آن بالاست، ناجا و نیرو‌های مسلح کمک می‌کنند تا یگان‌ها از این تجهیزات برخوردار شوند.

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که آیا برای تهیه تجهیزات تخصصی محیط بانان نیز فکری شده است، گفت: در حوره تجهیزات با صنایع دفاع همکاری می‌کنیم و نگاه فرماندهی ناجا دستیابی به تجهیزات نوین حفاظتی است.

وی ادامه داد: در این حوزه نباید به تجهیزات انسان محور اتکاء کنیم بلکه تجهیزات نوینی مثل پهباد و هلی‌شات که کنترل حفاظتی می‌کنند و بعد دستور به نیرو‌ها می‌دهد که عملیات خود را آغاز کند.

عطایی گفت: تأمین اینگونه تجهیزات نیاز به مجوز‌های لازم دارد و ناجا در تلاش است این تجهیزات نوین در اختیار یگان‌ها قرار گیرد.

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با اشاره به جلیقه‌های سنگین محیط بانان گفت: بهره‌برداری از جلیقه‌ها دارای چندین استاندارد هست برخی از جلیقه‌ها ویژه درگیری‌های مسلحانه است و برخی دارای وزن سبک‌تری است که براساس نوع مأموریت در اختیار یگان قرار می‌گیرد و انتخاب این جلیقه‌ها بر اساس نوع مأموریت طراحی شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها