ریزگرد‌ها ۳۲ روزه دار ریگانی را راهی درمانگاه کردند

کد خبر: 677486

امین باقری افزود: ریزگردها که از حوالی صبح امروز در آسمان شهر ریگان پدیدار شده اند مشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی به وجود آورده است

باشگاه خبرنگاران جوان: فرماندار ریگان گفت: بر اثر غلظت ریزگرد‌ها وگرمای شدید در شهرستان ۳۲ روزه دار ریگانی راهی مراکز درمانی شدند.
امین باقری افزود: ریزگردها که از حوالی صبح امروز در آسمان شهر ریگان پدیدار شده اند مشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی به وجود اورده است .
وی گفت: ریزگردها باعث کندی عبور ومرور در محور ترانزیت ریگان چابهار شده است که رانندگان در این مسیر با احتیاط رانندگی نمایند . باقری وضعیت ریگان را بحرانی بر شمرد واظهار کرد: تمامی دستگاهای اجرایی در شهرستان ریگان در حالت آماده باش قرار دارند . وی گفت: نیروهای راهداری پلیس راه اورژانس ونیروهای امدادی در محور ترانزیت ریگان چابهار در حالت آماده باش قرار دارند . فرماندار ریگان خاطر نشان کرد :به دلیل شدت غلظت ریزگردها احتمال مسدود شدن محور ریگان -چابهار وریگان -ایرانشهر وجود دارد . باقری وضعیت 50روستای ریگان را بحرانی اعلام کرد وبیان داشت: نیروهای امدادی هلال احمر جهت امداد رسانی به اهالی این روستاها اعزام شده اند . در شهرستان ریگان بیش از 456هزار هکتار بیابان وجود دارد که این شهرستان در حال بیابانی شدن می باشد. ریگان کانون بحران فرسایش بادی تا مرکز استان 286کیلومتر فاصله دارد که تا کنون ریزگردها وطوفان شن 16روستا را خالی از سکنه کرده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها