سربازی که ناوگان دریایی آمریکا را به لرزه انداخت +عکس

کد خبر: 988344

روز چهارشنبه ۲۷ فروردین منطقه شمال خلیج فارس شاهد یک رویارویی جدید بین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی آمریکا بود. تقابلی که از طرفی شاهد حضور حداقل ۱۱ شناور تندروی نیروی دریایی سپاه بوده و از طرف آمریکایی‌ها حداقل یک ناوشکن و یک شناور خاص با ماموریت ویژه در خلیج فارس بودیم.

سربازی که ناوگان دریایی آمریکا را به لرزه انداخت +عکس

مشرق: روز چهارشنبه ۲۷ فروردین منطقه شمال خلیج فارس شاهد یک رویارویی جدید بین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی آمریکا بود. تقابلی که از طرفی شاهد حضور حداقل ۱۱ شناور تندروی نیروی دریایی سپاه بوده و از طرف آمریکایی‌ها حداقل یک ناوشکن و یک شناور خاص با ماموریت ویژه در خلیج فارس بودیم. حضور آن شناور خاص و عملیات‌ها و تمرین‌هایی که در چند مدت اخیر توسط این شناور انجام شده است آن را مورد توجه قرار داده و به نظر عملیات روز چهارشنبه نیروی دریایی سپاه هشداری به این شیطنت‌ها و در چارچوب اصل دفاع از حاکمیت ملی ایران در چارچوب قوانین بین‌المللی بوده است.

در همین راستا تصویری از نیروی نظامی که شجاعانه برای ناوگان دریایی آمریکایی خط و نشان می‌کشد مورد توجه کاربارن شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خارجی شد.

یک کاربر فضای مجازی با انتشار آن تصویر نوشت:

سربازی که ناوگان دریایی آمریکا را به لرزه انداخت +عکس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها