تصادف مرگبار دو اتوبوس حامل زائران ایرانی در مرز شلمچه +فیلم

کد خبر: 956890

دو دستگاه اتوبوس حامل زوار ایرانی در مرز شلمچه تصادف کردند.

تصادف مرگبار دو اتوبوس حامل زائران ایرانی در مرز شلمچه +فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان: تصادف دو اتوبوس حامل زائران ایرانی بعد از گذرگاه مرز شلمچه ۲ کشته و ۳۰ زخمی برجای گذاشت.

اسامی 22 نفر از مصدومان حادثه اتوبوس زائران در شلمچه

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان‌ اسامی مصدومان حادثه تصادف اتوبوس حامل زائران در شلمچه که به خرمشهر منتقل شده‌اند را اعلام کرد.

امین منصور در گفت‌وگو ایسنا، اسامی ۲۲ نفر از مصدومان این حادثه که به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند را به شرح ذیل اعلام کرد:

سودابه مرادی جعفرلو

عبداله سالمی‌زاده

مینا سالمی‌زاده

یداله کیانی اجگردی

محمد سالمی‌زاده

علی راشدنیا

ابولفضل راشدنیا

فاطمه پورمرادی

محمدجواد راشدنیا

زهرا پورمرادی

گل بس هوشمندی‌نیا

صدف خواسته

فاطمه بی آرم

غلام خواسته

کنیز کایدی آبزرگه

زری گل پارسا

جعفر پارسا

مهرانگیز شکوهمند

مریم طیبی

سکینه دستک‌زن

نزاکت دستک‌زن

ماهتاب دستک‌زن.

در این حادثه "سجاد دهگاهی" ۱۲ ساله اهل بروجرد و "غلامرضا کیانی" ۵۰ ساله اهل فلاورجان جان باختند. این حادثه امروز (۱۲ مهرماه) در کیلومتر ۱۶ مرز شلمچه به سمت عراق رخ داد.

اسامی ۲ جان‌باخته حادثه اتوبوس در شلمچه اعلام شد پیرو تصادف ساعت 3 بامداد جمعه مورخ 12 مهر ماه 98 دو اتوبوس حامل زائران ایرانی در 16 کیلومتری محور شلمچه به بصره عراق، که بر اثر بی احتیاطی رانندگان هر دودستگاه منجر به جان باختن دو تن و همچینین جراحت 26 تن از زوار کشورمان شد.

اسامی جان باختگان سجاد دهگانی 12 ساله از بروجرد ، غلامرضا کیانی 50 ساله فلاورجان می باشد در جزییات این حادثه یکی از اتوبوس ها حامل مسافر بوده و یکی از اتوبوس ها بدون مسافر در حال حرکت به سمت مرز بوده که با یکدیگر شاخ ب شاخ می‌شوند که در پی این حادثه یک مرد میان سال و یک نوجوان جان خود را از دست دادند و 30 نفر نیز مصدوم شدند.

درمان سرپایی 11 مصدوم حادثه شلمچه / ادامه درمان دیگر مصدومان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از مساعد بودن حال عمومی مصدومان حادثه تصادف اتوبوس زائران در شلمچه خبر داد.‌

دکتر شکرالله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی در مرز شلمچه اظهار کرد: در پی این حادثه، در مجموع ۲۲ مصدوم به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر انتقال یافتند که 11 نفر از این افراد درمان و مرخص شدند.

وی افزود: ۱۳ مصدوم دیگر این حادثه وضعیت پایداری دارند و حال عمومی آن ها خوب است اما همچنان تحت نظر هستند و درمان آنها ادامه دارد.

در تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی در شلمچه که بامداد امروز (۱۲مهرماه) رخ داد، دو نفر کشته و ۳۰ نفر مصدوم شدند.

آخرین وضعیت مصدومان تصادف اتوبوس زائران در شلمچه + اسامی جانباختگان

فرماندار خرمشهر آخرین وضعیت مصدومان تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی در شلمچه را تشریح کرد.

کوروش مودت، در خصوص وضعیت مصدومان حادثه تصادف دو دستگاه اتوبوس که بامداد امروز در کیلومتر ۱۶ مرز شلمچه به سمت عراق رخ داد، اظهار کرد:‌ در این حادثه دو نفر به نام‌های "سجاد دهگاهی" ۱۲ ساله اهل بروجرد و "غلامرضا کیانی" ۵۰ ساله اهل فلاورجان اصفهان جان باختند که جسد این دو نفر اکنون در بصره قرار دارد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان این حادثه نیز به یک بیمارستان در شهر بصره در کشور عراق انتقال یافتند که سه نفر از این افراد مرخص شده‌اند.

فرماندار خرمشهر عنوان کرد: در حال حاضر تنها یک نفر از مصدومان حاضر در خاک عراق در بیمارستان بصره بستری و در حال مداوا است. این مصدوم دچار شکستگی است اما تاکنون خبری از وضعیت بد وی گزارش نشده است. دیگر مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر انتقال یافته‌اند.

بامداد امروز ( ۱۲ مهرماه) در حادثه برخورد اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه اتوبوس دیگر، دو نفر کشته و ۳۰ نفر مصدوم شدند که چهار نفر از مصدومان و پیکر جانباختگان این حادثه، به مراکز درمانی بصره انتقال یافت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها