عجیب ترین فیلم از نفتکش حادثه دیده در دریای عمان؟ +فیلم و تصاویر

کد خبر: 943630

بررسی‌های کاربران فضای مجازی نشان می‌دهد تصاویر اولیه از نفتکش‌های آتش‌گرفته در دریای عمان با ویدئوی بی‌کیفیت منتشرشده توسط آمریکا مطابقت ندارد.

عجیب ترین فیلم از نفتکش حادثه دیده در دریای عمان؟ +فیلم و تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان: در حالی که مقامات آمریکا، ایران را در حادثه حمله به دو نفتکش در دریای عمان متهم کرده‌اند، کاربران فضای مجازی دست به مقایسه تصاویر منتشرشده از سوی آمریکا و تصاویر اولیه از این کشتی نفتکش زدند که نتیجه این مقایسه نشان داد تصاویر ذکرشده با هم مطابقت ندارند و این ادعای آمریکایی‌ها مانند اتهامات قبلی آنان دروغ است.

عجیب ترین فیلم از نفتکش حادثه دیده در دریای عمان؟ +فیلم و تصاویر

نیروی دریایی آمریکا پنج‌شنبه شب ویدئویی را منتشر و ادعا کرد در ساعت ۴:۱۰ بعدازظهر پنج‌شنبه به وقت محلی، یک قایق گشتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشتی آسیب‌دیده نزدیک شده است و یک مین عمل‌نکرده را از بدنه این نفتکش جدا کرد.

این ویدئوی بی‌کیفیت قایقی بدون پرچمی را نشان می‌دهد که به کشتی چسبیده است و به دلیل کیفیت پایین فیلم در آن چیز خاصی دیده نمی‌شود. کاربران فضای مجازی معتقدند ویدئوی منتشرشده توسط آمریکا اصلاً مربوط به این کشتی نفتکش ژاپنی نبوده است. انتشار فیلم بعد از اظهارات مقامات آمریکا علیه ایران صورت می‌گیرد که بدون مدرک و سند تهران را مقصر حادثه دانسته بودند. در ادامه فیلم منتشرشده توسط آمریکا را مشاهده می‌کنید.

گفتنی است؛ بامداد پنج‌شنبه دو فروند نفتکش در دریای عمان و در نزدیکی سواحل ایران در جنوب بندر جاسک دچار آتش‌سوزی شدند. نفتکش ژاپنی حامل فرآورده‌های نفتی به مقصد سنگاپور و تایلند بود و دو بار روز پنج شنبه به آن حمله شد که به علت خسارات وارده ۱۱ خدمه آن مجبور به ترک این شناور شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها