حادثه تروریستی اهواز، تداعی‌گر ماجرای نیمروز +عکس

کد خبر: 873950

به عقیده کاربران فضای مجازی حادثه تروریستی اهواز، تداعی گر جنایات هولناک تروریست‌ها در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی است.

حادثه تروریستی اهواز، تداعی‌گر ماجرای نیمروز +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: به دنبال حمله تروریستی صبح امروز شنبه تعدادی از اعضای گروهک تروریستی به نیرو‌های نظامی حاضر در مراسم رژه‌ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز برگزار می‌شد، کاربران فضای مجازی تصاویری از حادثه تروریستی مذکور و همچنین ترور‌های اوایل انقلاب را در صفحات خود منتشر کردند.

کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی معتقدند که تروریست، تروریست است و هیچ تفاوتی میان ترور‌های مربوط به سال ۱۳۶۰ و ترور‌های نیرو‌های نظامی و مردم عادی امروز شنبه سی و یکم شهریور ماه در اهواز که در مراسم گرامیداشت سالروز آغاز هفته دفاع مقدس رخ داد وجود ندارد.

کاربران فضای مجازی تصویری از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» را در صفحه خود منتشر کرده و جنایت هولناک تروریست‌ها در اهواز و به گلوله بستن مردم و نیرو‌های نظامی توسط تروریست‌ها را محکوم کردند و آن را ادامه خباثت تروریست‌های جنایتکار در کشور برشمردند.

ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان بود که فیلمنامه‌اش توسط محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته شده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده سید محمود رضوی بود و با استقبال خوب مردم در اکران رو به رو شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها