رای «عارف» در حسینیه جماران / با تحریم صندوق مسئله‌ای حل نمی‌شود

کد خبر: 1277933

محمدرضا عارف چهره شاخص اصلاح‌طلب با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

رای «عارف» در حسینیه جماران / با تحریم صندوق مسئله‌ای حل نمی‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سیاستمدار اصلاح‌طلب در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سیاستمدار اصلاح‌طلب در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت./ مهر

 با تحریم صندوق مسئله‌ای حل نمی‌شود

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با تحریم صندوق مسئله‌ای حل نمی‌شود و‌ بلکه مسائل تشدید می‌شود و مردم باید رای بدهند اما توقع مردم از نهادهای نظارتی این است که شرایط را برای حضور کاندیداهای متنوع فراهم کنند.

به گزارش تسنیم، محمد رضا عارف فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره شخص مورد نظر خود برای انتخابات مجلس گفت: الان شخص خاصی مد نظر نیست بلکه باید به شخصی رای داد که دارای شایستگی‌های عمومی‌ نمایندگی مجلس باشد.

وی افزود: به نظر من باید به افرادی رای داد که مسائل اولویت‌دار مردم مثل اقتصاد و معیشت را در نظر داشته باشند و دنبال راهکار برای برون‌رفت از شرایط موجود بوده و دنبال شعار نباشند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: مجلس قبل نمایندگان بیشتر دنبال دو‌ مسئله بودند یکی شعار دادن برای اینکه مردم در دور بعد به آن‌ها رای بدهند و دیگر آنکه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان آنها را تایید کند.

عارف درباره ضرورت شرکت در انتخابات گفت: رای دادن حق ملی ما است و ما در خانواده‌ای به اسم کشور زندگی کنیم و البته باید شرایط حضور مردم هم از لحاظ تایید کاندیداهای متنوع با شایستگی‌های هم مد نظر فراهم شود.  

وی درباره نظر برخی اصلاح طلبان درباره تحریم انتخابات عنوان کرد: ممکن است بخشی از یک جریان سیاسی نظر خاصی داشته باشند اما من هیچ فراخوانی برای تحریم انتخابات ندیدم. در کشور ما احزاب جایگاه خود را پیدا نکرده‌اند و جبهه‌های سیاسی وجود دارند که مجموعه‌ای از نظرات هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: با تحریم صندوق مسئله‌ای حل نمی‌شود و‌ بلکه مسائل تشدید می‌شود و مردم باید رای بدهند اما توقع مردم از نهادهای نظارتی این است که شرایط را برای حضور کاندیداهای متنوع فراهم کنند. کاری که اخیرا شد، یک نوع گزینش بود که موجب می‌شود مردم شوق حضورشان کم شود  و امیدواریم در انتخابات آینده این مشکل حل شود تا زمینه حضور مردم فراهم کرد.

حجم ویدیو: 709.03K | مدت زمان ویدیو: 00:00:18 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها