آقای رسایی! حواستان هست دارید به رهبر انقلاب دروغ می‌بندید؟

کد خبر: 1270855

امیرحسین یزدان‌پناه نوشت: وقتی می‌خواهید متن صریح صحبت‌های رهبر انقلاب را بپیچانید، نتیجه این می‌شود که رطب و یابس را به هم مخلوط می‌کنید. حضرت آقا هم گفتند «انقلابی» و هم گفتند «یکی از انقلابی‌ترین». پیچاندن چنین حرف صریحی خنده‌دار است.

 آقای رسایی! حواستان هست دارید به رهبر انقلاب دروغ می‌بندید؟

 امیرحسین یزدان‌پناه، رئیس ادارۀ اخبار مجلس، در پاسخ به یادداشتی از حمید رسایی، در حساب توییتر خود نوشت:

 وقتی می‌خواهید متن صریح صحبت‌های رهبر انقلاب را بپیچانید، نتیجه این می‌شود که رطب و یابس را به هم مخلوط می‌کنید. حضرت آقا هم گفتند «انقلابی» و هم گفتند «یکی از انقلابی‌ترین». پیچاندن چنین حرف صریحی خنده‌دار است.

 کجای اینکه «مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی است»، یعنی انقلابی باش؟ بله، اگر می‌گفتند مجلس نهادی انقلابی است، می‌شد با «مجلس عصارۀ فضائل ملت است» قیاس کرد و گفت مجلس باید انقلابی باشد. اما وقتی مصداق می‌آورند، دیگر انشایی نیست. باورم نمی‌شود دارم چنین نکتۀ واضحی را توضیح می‌دهم.

فرمودید اصل بر انقلابی‌ماندن است. خب حضرت آقا در آخرین دیدار با این مجلس فرمودند «بعد از ۳ سال، در مجموع این مجلس را همچنان انقلابی، جوان و پرتحرک می‌دانم».

 حرف‌های آقا را نخوانده‌اید. معیارهایی که برای انقلابی‌ماندن آورده‌اید، حضرت آقا دربارۀ مجلس یازدهم به کار برده‌اند: «یکی از امتیازات این مجلس ساده‌زیستی است». «نسبت به بسیاری از افراد این مجلس، رفتار اشرافی‌مآبانه یا نیست یا کمتر هست». «برخی از این قوانین قوانین راهبردی است».

 اینکه کلیت مجلس انقلابی است، یعنی اکثریت مجلس انقلابی است. خب همین اکثریت مجلس انقلابی چهار سال به ریاست قالیباف رأی داده. مجلسی که چهار سال پشت سر هم در انتخاب رئیسش اشتباه کند که دیگر انقلابی نیست.

 راستش نکتۀ ششم را هرچند بار که خواندم، متوجه نشدم چرا شما در تأیید حرف خودتان آورده‌اید. شما در این متن دارید سعی می‌کنید بگویید این مجلس حالا آن‌قدرها هم انقلابی نیست. حضرت آقا جواب شما را داده که «ما گفتیم "مجلس انقلابی" یک عدّه‌ای خوششان نیامد». شما خوشتان نیامد.

در نکتۀ هفتم رسماً دارید به حضرت آقا دروغ می‌بندید. آنجاکه آقا در جملۀ خبری مجلس را توصیف می‌کنند، می‌گویید انشایی است. جاهایی که آقا انشایی به نمایندگان توصیه‌هایی فرمودند حمل بر خبری می‌کنید و می‌گویید آقا انتقاد کرده. دست‌آخر سیزده مورد به‌دروغ فهرست کرده‌اید...

رسایی

 

حجم ویدیو: 5.64M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها