تجمع دانشجویان عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی در دانشگاه تهران

کد خبر: 1251627

اجتماع دانشجویان عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها در دانشگاه تهران آغاز شد.

تجمع دانشجویان عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی در دانشگاه تهران

اجتماع دانشجویان عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها در دانشگاه تهران آغاز شد.

سردار فدوی: رژیم صهیونیستی هنوز از شوک طوفان الاقصی خارج نشده است

همچنین سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم، طی سخنانی، گفت: خبیثان عالم از نزدیک جرئت درگیری ندارند، در حالیکه در گذشته از این کارها زیاد می‌کردند.

وی افرود: به برکت انقلاب اسلامی و حضرت امام، نوک حمله اساسی ما به سمت شیطان بزرگ یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: تحول مثبت جبهه مقاومت از سال 42 با حرکت امام شروع شد و پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی بود که هر روز باعت موفقیت‌های بیشتر شد.

سردار فدوی تأکید کرد: حرکت رسمی نظام ما این بود که اسرائیل را بیرون کرد و فلسطین را راه داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حرکت دلدادگان انقلاب اسلامی از همان زمان شروع شد و حزب‌الله شکل گرفت و این روند تا الآن ادامه داشته است.

در ادامه این مراسم، دانشجویان با مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (علهیم‌السلام) با کودکان، زنان و مردم بی‌گناه غزه ابراز همدردی کردند.

به گزارش فارس، با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صدها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرده که تمام شهدا غیرنظامیان بوده اند.

بعد از این جنایت، مسئولان وزارت بهداشت فلسطین، در اقدامی نشست خبری خود را در میان انبوه شهدای بمباران بیمارستان برگزار کردند که این اقدام مورد توجه رسانه های دنیا قرار گرفت و دل آزادیخواهان جهان را به درد آورد.

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در روزهای گذشته با برپایی تجمعات مختلف و انتشار بیانیه‌هایی انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها را نشان دادند.

جمعی از مردم و دانشجویان تهران در اعتراض به کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی و حمایت علنی آمریکا از این جنایات پنجشنبه (27 مهرماه) مقابل سفارت سوئیس تجمع کرده بودند.

همچنین جمعی از دانشجویان و مردم هم همزمان با حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه سه‌شنبه شب 25 مهرماه  ساعت 23:30  در میدان فلسطین تهران تجمع کرده بودند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها