قالیباف: برخلاف تحریم و خرابکاری‌های دشمنان، ارادۀ جوانان فعال در صنایع دفاعی کشور روزبه‌روز قوی‌تر خواهد شد

کد خبر: 1240121

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در صحن علنی مجلس: روز صنعت دفاعی را گرامی می‌داریم و به تمام مجاهدان دانشمند و ایثارگر صنایع دفاعی که علم و عمر پربار خود را صرف قوی‌کردن کشور و دفع توطئه‌های دشمنان و افزایش بازدارندگی کشور کرده‌اند خداقوت می‌گویم و دست تمامی آن عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

قالیباف: برخلاف تحریم و خرابکاری‌های دشمنان، ارادۀ جوانان فعال در صنایع دفاعی کشور روزبه‌روز قوی‌تر خواهد شد

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در صحن علنی مجلس:  روز صنعت دفاعی را گرامی می‌داریم و به تمام مجاهدان دانشمند و ایثارگر صنایع دفاعی که علم و عمر پربار خود را صرف قوی‌کردن کشور و دفع توطئه‌های دشمنان و افزایش بازدارندگی کشور کرده‌اند خداقوت می‌گویم و دست تمامی آن عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

 امروز به پشتوانۀ دانش جوانان خود پیشرفته‌ترین و مجهزترین سلاح‌های دفاعی در کشورمان ساخته می‌شود و در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد.

 دشمنان ملت ایران امروز فهمیده‌اند که امروز نمی‌توانند با تحریم، ترور، خرابکاری‌های صنعتی، تهاجم مستقیم به زیرساخت‌های صنعت دفاعی، جاسوسی و مانند آن‌ها مانع پیشرفت فزایندۀ صنایع دفاعی کشور شوند و ارادۀ استوار و ایمان جوانان شاغل در صنایع دفاعی با این اقدامات نه‌تنها تضعیف نخواهد شد، بلکه هر روز قوی‌تر می‌شود.

 یاد و خاطرۀ هزار شهید وزارت دفاع و سه وزیر دفاع شهید، شهید چمران، شهید نامجو و شهید فکوری را گرامی می‌داریم.

 

حجم ویدیو: 2.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها