تصاویری از واژگونی وحشتناک اتوبوس زائران عراقی| تصادف در نیشابور 4 فوتی و 32 مصدوم برجا گذاشت + فیلم

کد خبر: 1228037

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف 2 دستگاه خودروی پراید به طور هم زمان در محور نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و 32 مصدوم بر جا گذاشته است.

تصاویری از واژگونی وحشتناک اتوبوس زائران عراقی| تصادف در نیشابور 4 فوتی و 32 مصدوم برجا گذاشت + فیلم

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: اتوبوسی که صبح امروز در محور نیشابور به سبزوار واژگون شد حامل زایران عراقی عازم مشهد بود.

سیدحمید حسینی افزود: این رخداد ساعت ۶:۱۹ دقیقه صبح امروز در ۳۵ کیلومتری نیشابور رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و هلیکوپتر از اورژانس ۱۱۵ نیشابور، ۲ آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور به همراه خودرو فرماندهی اورژانس نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این رخداد سه نفر از مسافران عراقی و یک نفر کمک راننده ایرانی جان باختند و ۲۹ نفر دیگر از مسافران و راننده اتوبوس مصدوم شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: چهار مصدوم بدحال با آمبولانس، ۱۵ نفر از مصدومان توسط اتوبوس آمبولانس و ۲ نفر توسط هلیکوپتر اورژانس به بیمارستان های حکیم و ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شدند و به وضعیت دیگر مصدومان توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه رسیدگی شد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

این اتوبوس با ۳۳ سرنشین شامل ۳۰ مسافر و ۲ نفر راننده و یک کمک راننده از مبدا قم به مشهد در حال حرکت بود که در ۳۵ کیلومتری نیشابور و با موجه شدن با حادثه انحراف خودرو پراید، کنترل خود را از دست داده و واژگون شد.

ایرنا

حجم ویدیو: 9.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها