فیلمبرداری از گردشگر آویزان از تله کابین! +فیلم

کد خبر: 1089868

زنی که با دیدن مرد آویزان از تله کابین تصور می کرد یک شوخی باشد به جای درخواست کمک، اقدام به تهیه فیلم از قربانی کرد.

فیلمبرداری از گردشگر آویزان از تله کابین! +فیلم

یک مرد ۳۲ ساله اهل ایالت یوتا آمریکا بر اثر سقوط از تله کابین پارک محلی جانش را از دست داد. این مرد جوان که هویتش از سوی مسئولان محلی اعلام نشده بر اثر سقوط از ارتفاع ۵۰ پایی ( ۱۵ متری)  و جراحات شدید جان باخت. این اتفاق روز شنبه و در یک پارک تفریحی در دیویس کانتی رخ داد.

سقوط قربانی از تله کابین و مرگ وی در حالی رخ داد که او برای مسافتی طولانی از اتاقک تله کابین آویزان بود. یکی از گردشگران که در جهت مخالف تله کابین سوار بود با وجود آنکه این صحنه را مشاهده کرده بود، اما تصور کرد که قربانی در حال انجام شوخی یا خودنمایی باشد. این زن حتی ویدئویی از صحنه‌ای را که قربانی از تله کابین آویزان بود و از کنار وی عبور کرد با تلفن همراهش ثبت کرد.

«لوسی آستیلا»، در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: «من فکر می‌کردم او در حال نمایش است. با خودم گفتم شاید یک ژیمناستیک کار باشد که در حال انجام حرکات نمایشی است. به همین دلیل بلافاصله با تلفن همراهم شروع به تهیه فیلم از او کردم.»

با این حال او بعدا و هنگامی به اپراتور تله کابین خبر داد که یک نفر از اتاقک تله کابین آویزان بوده که قربانی به پایین سقوط کرده بود. پلیس محلی آمریکا روز دوشنبه مرگ قربانی را تایید کرد./ باشگاه خبرنگاران

 

حجم ویدیو: 2.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها