جمهوری اسلامی، میراث دار یک قرن مبارزه برای استقلال، آزادی و نفی سلطه

کد خبر: 1085274

نطق رئیس مجلس در مراسم تحلیف:جمهوری اسلامی ایران در حالی پای به قرن جدید شمسی می گذارد که میراث دار بیش از یک قرن مبارزه برای دستیابی به استقلال آزادی عدالت نفی سلطه پذیری و از همه مهمتر به کار بستن ارزش های اصیل اسلامی در جامعه می باشد. در این راه خون پاک‌ترین انسان‌ها از شهید شیخ فضل الله نوری تا شهید قاسم سلیمانی فدا شده تا نهال مقدس حرکت مردمی را به درختی تناور و ریشه¬دار تبدیل کند.

جمهوری اسلامی، میراث دار یک قرن مبارزه برای استقلال، آزادی و نفی سلطه

نطق رئیس مجلس در مراسم تحلیف:جمهوری اسلامی ایران  در حالی پای به قرن جدید شمسی می گذارد  که میراث دار بیش از یک قرن  مبارزه  برای دستیابی به  استقلال  آزادی  عدالت  نفی سلطه پذیری و از همه مهمتر   به کار بستن ارزش های اصیل اسلامی  در جامعه می باشد. در این راه  خون پاک‌ترین انسان‌ها  از شهید  شیخ فضل الله نوری  تا  شهید  قاسم سلیمانی فدا شده  تا نهال مقدس حرکت مردمی را  به درختی تناور  و ریشه¬دار  تبدیل کند.  

امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)  با رهبری انقلاب اسلامی  در قلّۀ این مبارزه  و با بنیان گذاردن جمهوری اسلامی  موهبت مردم سالاری دینی را  برای ملّت ایران  به ارمغان آورد  و جانشین صالح او حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  آن را تثبیت  و بالنده کرد  و در نتیجه  انقلاب اسلامی به الگویی الهام بخش  برای جهان اسلام  و آزادی خواهان  تبدیل شد.

 

حجم ویدیو: 4.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها