آیا آی‌فون 8 با رنگ گلبهی عرضه خواهد شد؟

کد خبر: 711441

اوایل همین ماه بود که در پی فاش شدن تصویری، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آی‌فون 8 با رنگ‌های مشکی درخشان، مرواریدی و مسی عرضه خواهد شد. امروز پستی بر روی Weibo انتشار یافته که اسم رنگ مسی را “گلبهی (Gold Blush)” مطرح کرده بود. به‌علاوه در این گزارش ذکر شده است که این رنگ تنها در نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد.

آیا آی‌فون 8 با رنگ گلبهی عرضه خواهد شد؟
آی تی رسان: Benjamin Geskin نیز در توییتر تصویری را منتشر کرده که طرح اولیه آی‌فون 8 را با این رنگ نشان می‌دهد. گسکین اشاره می‌کند که نام گلبهی در فاکسکان برای این رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحلیلگر KGI Securities آقای Ming-Chi Kuo که از تحلیلگران معتبر در حوزه محصولات و اتفاقات شرکت اپل است، می‌گوید آی‌فون 8 در رنگ‌های مسی و مشکی و سفید درخشان عرضه خواهد شد. کو بیان کرده که تنها 2 میلیون از 4 میلیون نسخه در عرضه اولیه در دسترس خواهد بود.
آیفون
براساس گزارشات، گلبهی جایگزین رزگلد در خط تولید آی‌فون شده است. انتظار می‌رود همزمان با معرفی محصولات جدید شرکت اپل، در دهمین سالگرد تولید آی‌فون، این خط تولید و رنگ جدید نیز معرفی شود. براساس شنیده‌ها، آی‌فون 8 ارزان نخواهد بود و تخمین زده می‌شود که قیمتی معادل 1000 تا 1200 دلار خواهد داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها