اگر تصویر کامپیوتر بر روی دیتاپروژکتور ارسال نشد چه کنیم؟

کد خبر: 707942

شاید شما هم با مشکل ارسال نشدن تصویر کامپیوتر بعد از نصب دیتا پروژکتور و اتصال کابل های آن مواجه شده باشید. برای حل این مشکل چه کار کردید؟ بنظرتان بهترین راهکار چیست؟

اگر تصویر کامپیوتر بر روی دیتاپروژکتور ارسال نشد چه کنیم؟
کلیک: در مواقعی بعد از اینکه دیتا پروژکتور را نصب می کنید و هم چنین بعد از اتصال کابل های آن متوجه می شوید که تصویر کامپیوترتان بر روی دیتا ارسال نمی شود در این زمان نکاتی هست که باید به آن ها توجه داشته باشید:
پروژکتور
۱- اول از همه دقت کنید که نصب کارت گرافیک سیستم تان به طور کامل انجام شده باشد. برای اینکه این مورد را مورد بررسی قرار دهید بر روی MY COMPUTER راست کلیک کنید و گزینه MANAGE را انتخاب نمایید. در مرحله بعد به قسمت DEVICE MANAGER بروید. در این قسمت شما می توانید درایورهای سیستم خود را ببینید. درایور مربوط به گرافیک در قسمت DISPLAY ADAPTERS قرار دارد. اگر کنار آیکن آن علامت تعجب زرد رنگی را مشاهده کردید، باید دوباره CD درایورهای مربوط به گرافیک را نصب کنید. ۲- مرحله دوم مربوط به تغییر ورودی دیتا پروژکتور است. شما باید آن را بر روی حالتی قرار دهید که می خواهید از آن ورودی تصویر بگیرید. برای مثال اگر از پورت HDMI تصویر می گیرید باید ورودی دیتا پروژکتور را نیز بر روی HDMI بگذارید. ۳- در مرحله آخر باید خروجی ویندوز را نیز فعال کنید. برای این کار در ویندوز های XP ، ۷ و ۸ می توانید به دو روش مختلف عمل کنید:
در ویندوز XP بر روی فضای خالی از صفحه نمایش راست کلیک کنید. سپس به گزینه Graphics Options بروید. در ویندوز ۷ و ۸ می توانید از کلیدهای میانبر ویندوز و p بر روی صفحه کلید به صورت همزمان استفاده کنید. در این مرحله ۴ تا گزینه برای شما فعال می شود که هر کدام را انتخاب کنید می توانید خروجی خود را تغییر دهید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها