شرکت Red، گوشی هوشمند سه بعدی می‌سازد

کد خبر: 695401

شرکت Red Digital Cinema Camera که در زمینه تولید دوربین‌های حرفه ای سینمایی فعالیت دارد، گوشی هوشمندی می سازد که قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی دارد.

شرکت Red، گوشی هوشمند سه بعدی می‌سازد
کلیک : شرکت Red Digital Cinema Camera اعلام کرده اولین رسانه کوچک هولوگرافی جهان را رونمایی می کند که قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را دارد.
شرکت Red ،گوشی هوشمند سه بعدی می سازد
شرکت Red در زمینه ساخت دوربین های حرفه ای سینمایی فعالیت دارد و فیلم هایی مثل فیلم هابیت با دوربین های این شرکت فیلم برداری شده است. حالا شرکت رد پس از سال ها فعالیت موفق در زمینه تولید دوربین های سینمایی به فکر تولید گوشی هوشمندی با قابلیت سه بعدی افتاده است. گوشی هوشمند شرکت رد دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی است و از سیستم عامل اندروید OS بهره خواهد برد. شرکت رد در توضیحات خود در رابطه با این گوشی هوشمند به این نکته اشاره کرده که گوشی هوشمند خود را با استفاده از فناوری نانو می سازد و عملکرد سه بعدی در بسیاری از قابلیت های گوشی هوشمند دیده می شود.
شرکت Red ،گوشی هوشمند سه بعدی می سازد
این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود به این نکته اشاره کرده که مخاطبان برای رفتن به دنیای سه بعدی نیازی نیست از تکنولوژی های پوشیدنی استفاده کنند، کافی است از گوشی هوشمند خود استفاده کرده تا وارد دنیای جدیدی شوند. شرکت رد، فراتر از یک طرح اولیه به قضیه گوشی هوشمند سه بعدی نگاه کرده و حتی سیستم ابری مختص گوشی های هوشمند سه بعدی خود را هم معرفی کرده که عملکردی شبیه به سیستم های ابری آیفون دارد. طراحی گوشی هوشمند سه بعدی شرکت رد، ماژولار خواهد بود و کیفیت صفحه نمایش نیز بسیار بالا است و توانایی پخش تصاویر با کیفیت ۸K را دارد. گوشی هوشمند سه بعدی شرکت رد که فعلاً هیدروژن ۱، نام گرفته است، دارای یک کابل USB و یک کارت حافظه میکرو SD قابل ارتقا است. هیدروژن وان در دو مدل آلومینیومی و تیتانیوم به بازار عرضه می شود که قیمت های آن به ترتیب ۱۱۹۵ و ۱۵۹۵ دلار خواهد بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها