با این نرم افزار در ترافیک کتاب بخوانید

کد خبر: 584835

این روزها ترافیک تهران صدای بسیاری از ما را بلند کرده است؛ ترافیکی که روز به روز هم بیشتر می‌شود. همه ما زمان‌های زیادی را در این ترافیک سرسام‌آور از دست می‌دهیم.

روزنامه ایران: این روزها ترافیک تهران صدای بسیاری از ما را بلند کرده است؛ ترافیکی که روز به روز هم بیشتر می‌شود. همه ما زمان‌های زیادی را در این ترافیک سرسام‌آور از دست می‌دهیم.
عده‌ای از ما اما برای تحمل آن کارهایی از جمله گوش دادن به رادیو یا موسیقی را انتخاب می‌کنند برخی هم مشغول بازی با گوشی‌‌های هوشمندشان می‌شوند. شاید یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از زمان در ترافیک، خواندن کتاب باشد آن هم در شرایطی که سرانه مطالعه در کشور پایین است. خوشبختانه اپلیکیشن‌های مخصوص کتابخوانی روی گوشی‌های هوشمند کم نیستند. برنامه‌های کاربردی که چند نمونه موفق آن را در این بخش به شما معرفی کرده‌ایم. اما یکی دیگر از برنامه‌های جالب برای خواندن کتاب روی گوشی «پاتوق کتاب» است.
پاتوق کتاب فروشگاه الکترونیکی خرید و دانلود قانونی کتاب‌های الکترونیکی است. کتاب‌ها در این برنامه به دو فرمتEpub و PDF در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. دسترسی به این دوفرمت این امکان را فراهم می‌کند که اگر شما یک نسخه را خریداری کرده باشید نسخه دیگر به صورت رایگان برای شما قابل استفاده باشد. همچنین به منظور خرید هوشمندانه‌تر، امکان دانلود نسخه آزمایشی (۲۰ صفحه ابتدایی کتاب) به صورت رایگان برای هر کتاب وجود دارد تا کاربران پیش از پرداخت هزینه کامل کتاب با محتوای آن آشنا شوند و در صورت رضایت از محتوا، اقدام به خرید کتاب کنند.

امکان یادداشت گذاری، هایلایت کردن، خط کشیدن روی متن، امکان جست‌و‌جو در کل کتاب، اضافه کردن هر فصل به فهرست علاقه مندی‌ها، مشاهده سرفصل‌ها و دسترسی سریع، حالت شب و روز برای مطالعه، امکان انتخاب فونت، تغییر سایز متن و فاصله بین خطوط و... از دیگر امکانات این برنامه است. اما یکی دیگر از قابلیت‌های جالب «پاتوق کتاب» مجهز بودن برخی از فایل‌های کتاب به واقعیت افزوده است. با این امکان لذت کتابخوانی چند برابر می‌شود. اپلیکیشن «پاتوق کتاب» به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها