با پیام رسان جدید موبایل به نام "هلو" آشنا شوید

کد خبر: 481155

اپلیکیشن هلو یا “Peach” که روز گذشته رونمایی شد سروصدای زیادی را در شبکه های اجتماعی به پا کرده است. این اپلیکیشن محصول دام هافمن، خالق اپلیکیشن Vine است.

به گزارش سرویس فناوری فردا این روزها همه ما روی گوشی های هوشمند خود حداقل یکی از سرویس های پیام رسان موبایلی را استفاده می کنیم. پیام رسان محبوب این روزهای ما تلگرام است، ولی بد نیست با برنامه تازه ای با نام "هلو" و قابلیت های جالب آن نیز آشنا شویم. این میوه دوست داشتنی شاید به زودی به اپلیکیشن محبوب پیام رسان شما تبدیل شود.

اپلیکیشن هلو یا "Peach" که روز گذشته رونمایی شد سروصدای زیادی را در شبکه های اجتماعی به پا کرده است. این اپلیکیشن محصول دام هافمن، خالق اپلیکیشن Vine است.

این اپلیکیشن با وب سایت رسمی جالب خود به نام Peach.cool، همان کاری را می کند که سایر پیام رسان ها تاکنون انجام می دادند: می توانید با دوستان خود تصاویر و فایل ها را به اشتراک بگذارید و یا پیام متنی ارسال کنید. اما هافمن گزینه های منحصر به فردی را در این اپلیکیشن وارد کرده که باعث شده از سایر سرویس ها متمایز شود.

این ویژگی ها ترکیبی از چند اپلیکیشن محبوب رایج هستند و رابط کاربری آن بسیار ساده طراحی شده است. پس از اندکی کار با این اپلیکیشن متوجه حضور گلچینی از بهترین قابلیت های شبکه های همچون توییتر، تامبلر و البته فیس بوک می شوید. امکان ارسال پیام خصوصی برای هر شخصی که بخواهید را ندارید، ولی می توانید پیام هایی در قسمت Status خود بگذارید، تصاویر را به اشتراک بگذارید، محل جغرافیایی خود را اعلام کنید و بوسه ای را برای دوستان خود ارسال کنید. این اپلیکیشن که با شعار "روشی جالب و ساده برای تماس با دوستان" کار خود را آغاز کرده به نظر می رسد توانسته ترکیبی متناسب از سادگی و سرگرم کنندگی را در هم ادغام کند.

هلو قابلیت جالب دیگری نیز دارد. با استفاده از "کلمات جادویی" از پیش تعریف شده می توانید برخی کارها را انجام دهید. برای مثال، کافی است کلمه GIF را تایپ کنید تا هلو مجموعه ای از تصاویر GIF را در اختیار شما قرار دهد، یا با تایپ کردن کلمه DRAW، صفحه ای برای نقاشی کردن باز می شود. اگر کلمه Song را تایپ کنید، موسیقی که در آن لحظه گوش می دهید در صفحه شما با دوستان تان به اشتراک گذاشته می شود.

شایان ذکر است که هلو فعلا فقط برای کاربران iOS قابل استفاده است و کاربران اندروید باید همچنان منتظر باقی بمانند.

این اپلیکیشن در نخستین روز آغاز به کار خود بارها با اختلال مواجه شد که البته برای مدیران آن خبر چندان بدی نیست، چرا که نشان می دهد کاربران زیادی جذب این سرویس شده اند. اما اینکه بازار استفاده از هلو همچنان داغ باقی می ماند یا مانند صدها سرویس دیگر به زودی از عرصه رقابت خارج شود نیازمند گذشت زمان است.

peach
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها